Detekcija i praćenje igrača u snimkama nogometnih utakmica

Sažetak na hrvatskom: U ovom diplomskom radu opisan je sustav za detekciju i praćenje igrača u snimkama nogometnih utakmica koji koristi tehnike računalnog vida. Sustav je razvijen koristeći snimke snimljene nepokretnom kamerom, ali su predloženi efikasni alternativni pristupi koji su iskoristivi uz...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:48497/Details
Glavni autor: Dumbović, Karlo (-)
Ostali autori: Kalafatić, Zoran (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, K. Dumbović, 2016.
Predmet:
LEADER 02814na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2016 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid4207 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Dumbović, Karlo 
245 1 0 |a Detekcija i praćenje igrača u snimkama nogometnih utakmica :  |b diplomski rad /  |c Karlo Dumbović ; [mentor Zoran Kalafatić]. 
246 1 |a Detection and Tracking of Players in Football Game Video  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b K. Dumbović,  |c 2016. 
300 |a 38 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b diplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 56, datum predaje: 2016-07-01, datum završetka: 2016-09-27 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: U ovom diplomskom radu opisan je sustav za detekciju i praćenje igrača u snimkama nogometnih utakmica koji koristi tehnike računalnog vida. Sustav je razvijen koristeći snimke snimljene nepokretnom kamerom, ali su predloženi efikasni alternativni pristupi koji su iskoristivi uz korištenje pokretne kamere. Tri okosnice rada su detekcija terena, detekcija igrača i praćenje igrača, od kojih uspješnost svake ovisi o uspješnosti onih prethodno navedenih. Za razvoj sustava korišteni su brojni računarski i matematički algoritmi i postupci, poput čestičnog i Kalmanovog filtra, k-d stabla, algoritma traženja minimalnog pokrivanja bridova u težinskom grafu, Houghove transformacije, te algoritma k-srednjih vrijednosti. Sustav je razvijen u programskom jeziku C++ uz korištenje biblioteke OpenCV. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: The focus of this master thesis is developing a system for detection and tracking of players in video recordings of football matches using computer vision techniques. The system is built to work on recordings that were filmed with a stationary camera, but there are also some useful approaches that would work well with moving camera described. Three main parts of the thesis are field detection, player detection and player tracking, among which success of each one of them depends on the gain achieved by the ones previously listed. While building the system there were many math and computer science algorithms and procedures used, such as particle and Kalman filters, k-d trees, an algorithm to find minimal edge cover in weighted graph, Hough transform and k-means clustering. The system is built in programming language C++ using computer vision library OpenCV. 
653 1 |a analiza nogometne igre  |a računalni vid  |a detekcija igrača  |a praćenje igrača  |a detekcija nogometnog terena 
653 1 |a football game analysis  |a computer vision  |a player detection  |a player tracking  |a football field detection 
700 1 |a Kalafatić, Zoran  |4 ths 
942 |c Y 
999 |c 48497  |d 48497