|
|
|
|
LEADER |
03991na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2016 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid3803
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Galović, Luka
|
245 |
1 |
0 |
|a Izrada sustava za mjerenje i punjenje Li-ion baterija baziranog na relejnoj pločici :
|b završni rad /
|c Luka Galović ; [mentor Mario Vražić].
|
246 |
1 |
|
|a Creating a system for measuring and charging Li-ion battery pack based on the relay board
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b L. Galović,
|c 2016.
|
300 |
|
|
|a 43 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b preddiplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Automatika, šifra smjera: 33, datum predaje: 2016-06-17, datum završetka: 2016-07-11
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Sve veći je interes u svijetu za električnim vozilima te je potrebno izraditi što bolji sustav upravljanja baterijama kako bi dobili veću korisnost te dulji životni vijek baterija. Ovakvi sustavi su posebno potrebni kod litij ionskih baterija jer one zahtijevaju strogi nadzor zbog svoje osjetljivosti na prepunjavanje i pretjerano pražnjenje.
U ovom radu opisan je cijeli postupak nastanka sustava za mjerenje i punjenje baterija. Opisan je rad Li-Ion baterija te njihov način punjenja. Prikazana je logika rada sustava pomoću prikazanih shema cjelokupnog sustava. Sustav može puniti sve članke istovremeno ili svaki članak pojedinačno. Svi članci se pune istovremeno sve dok se neki od članka ne napuni na maksimalni dozvoljeni napon, nakon čega se puni svaki članak pojedinačno. Definirane su potrebne komponente korištene u projektu te je opisan njihov rad.
Prikazan je i cijeli postupak projektiranja pločice. Projektiranje pločice je potrebno jer trebamo koristiti releje kroz koje može teći struja do maksimalno 30A. Preko mikrokontrolera se upravlja pločicom (slanjem signala preko digitalnih izlaza) koja određenim uključivanjem releja aktivira pojedini članak. Tablicom stanja je definirano koje releje je potrebno uključiti kako bi aktivirali traženi članak.
U radu je dokumentiran postupak izrade relejne pločice i sustava.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: There is a growing interest for electric vehicles in the world. So, it is necessary to construct as good as possible battery management system to get better efficiency and to extend battery lifespan. These systems are especially needed by lithium ion batteries because they require strict control due to their overcharging and discharging sensitivity.
This final assignment is describes entire procedure of battery measurement and charge system construction. It reveals how Li-ion batteries work and how they recharge. Through the schemas of entire system, it is shown how it works. System can charge all the galvanic cells simultaneously or every cell individually. All the cells are charging simultaneously until one of the cells reaches maximum voltage after which every cell is charging individually. The main components used in project are defined and their work is described.
Whole operation of board construction is also outlined. Pellet construction is necessary because we need to use relay through which goes electricity whose maximal strength amounts 30A. Through microcontroller we manage board (by sending signals through digital output) which activates particular cell because of relay activation. Condition table defines which relays are required to be activated in order to activate specific cell.
This paper documents procedure of relay pellet and system construction.
|
653 |
|
1 |
|a električno vozilo
|a sustav upravljanja baterijama
|a litij ionska baterija
|a relejna pločica
|a mikrokontroler (Arduino)
|a članak
|a tablica stanja
|
653 |
|
1 |
|a electric vehicle
|a battery management system
|a Li-ion battery
|a relay board
|a microcontroller (Arduino)
|a cell
|a condition table
|
700 |
1 |
|
|a Vražić, Mario
|4 ths
|
942 |
|
|
|c Z
|
999 |
|
|
|c 48569
|d 48569
|