|
|
|
|
LEADER |
02043na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2018 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid6260
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Gulin, Ante
|
245 |
1 |
0 |
|a Matematički model nastupa agregegatora aktivnih potrošača na tržištima električne energije :
|b završni rad /
|c Ante Gulin ; [mentor Tomislav Capuder].
|
246 |
1 |
|
|a Mathematical model of active consumers aggregator participation on electricity markets
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b A. Gulin,
|c 2018.
|
300 |
|
|
|a 45 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b preddiplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Automatika, šifra smjera: 33, datum predaje: 2018-06-15, datum završetka: 2018-07-13
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Svakim danom sve veći broj korisnika koji su bili pasivni potrošači postaju aktivni, te reguliraju svoju potrošnju. Zbog mogućnosti prilagođavanja potrošnje, agregator im prodaje električnu energiju po cijeni koja varira između visoke i niske tarife. Rad je modelirao nastupanje agregatora na tržištu električne energije na dan unaprijed tržištu. Potrošači imaju ugrađene baterijske spremnike, te su provedene simulacije nakon kojih se uspoređivao profit kućanstava te zarada agregatora.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: Every day more and more customers who were passive consumers now become active with controllable loads. Because of their flexible load, aggregator sell them energy at price that varies between high and low tariffs. The work has modeled the perfomance of aggregator in the electricity market on a day-ahead market. Consumers have built battery storages and after simulations profit of consumers and revenue of aggregator was compared.
|
653 |
|
1 |
|a agregator
|a tržište dan unaprijed
|a potrošači
|a fotonaponski paneli
|
653 |
|
1 |
|a aggregator
|a day-ahead market
|a customers
|a photovoltaic panels
|
700 |
1 |
|
|a Capuder, Tomislav
|4 ths
|
942 |
|
|
|c Z
|
999 |
|
|
|c 48711
|d 48711
|