|
|
|
|
LEADER |
02293na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2017 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid5860
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Ivankov, Anteo
|
245 |
1 |
0 |
|a Preslikavanje sjene :
|b završni rad /
|c Anteo Ivankov ; [mentor Željka Mihajlović].
|
246 |
1 |
|
|a Shadow Mapping
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b A. Ivankov,
|c 2017.
|
300 |
|
|
|a 22 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b preddiplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 41, datum predaje: 2017-06-09, datum završetka: 2017-07-10
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Ovaj završni rad obrađuje temu preslikavanja sjene. S obzirom da je svjetlost usko povezana sa sjenama, prvi dio rada je iz tog razloga posvećen izvorima svjetlosti te osvjetljenju. U njemu je opisan jedan od načina modeliranja osvjetljenja. Dan je pregled matematičkih formula pomoću kojih se računa osvjetljenje u pojedinoj točki scene te je prikazana jedna moguća implementacija takvog modela osvjetljenja. Drugi dio rada opisuje dvije različite metode za iscrtavanje sjene: metodu teksture sjena i metodu bacanja zrake. U njemu su izložene osnovne ideje tih dviju metoda, nedostatci i prednosti tih metoda i njihove programske implementacije
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: This final paper describes shadow mapping techniques. Since the light is closely related to shadows, the first part of the work is therefore devoted to light sources and lighting. It describes one of the ways of modeling the illumination. It contains an overview of mathematical formulas by which light is calculated at each point in the scene and one possible implementation of such lighting model is shown. The second part of the paper describes two different methods used for shadow rendering: Shadow mapping method and ray casting method. It describes the basic ideas of these two methods, their advantages and disadvantages and their programming implementations.
|
653 |
|
1 |
|a metoda teksture sjena
|a metoda bacanja zrake
|a Phongov model osvjetljenja
|
653 |
|
1 |
|a shadow mapping
|a ray casting
|a Phong lighting model
|
700 |
1 |
|
|a Mihajlović, Željka
|4 ths
|
942 |
|
|
|c Z
|
999 |
|
|
|c 48738
|d 48738
|