|
|
|
|
LEADER |
02794na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2016 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid3847
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Jurčić, Filip
|
245 |
1 |
0 |
|a Aplikacije za pohranu i anotaciju video sadržaja igranja igara zasnovanih na računalnom oblaku :
|b završni rad /
|c Filip Jurčić ; [mentor Lea Skorin-Kapov].
|
246 |
1 |
|
|a Application for the storing and annotation of cloud gaming video content
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b F. Jurčić,
|c 2016.
|
300 |
|
|
|a 37 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b preddiplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Programsko inženjerstvo i informacijski sustavi, šifra smjera: 39, datum predaje: 2016-06-17, datum završetka: 2016-07-11
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Cilj ovog rada je bio snimanje i analiza videosadržaja igranja igara na računalnom oblaku s ciljem utvrđivanja zajedničkih svojstava igara s obzirom na prostorne i vremenske metrike. U radu je objašnjen osnovni koncept usluge igara na računalnom oblaku te arhitektura sustava. Pojašnjen je i problem kvalitete usluge i iskustvene kvalitete korisnika. Nadalje, predstavljene su objektivne video metrike i ostali podatci koji mogu biti korisni pri analizi rezultata i način dobivanja istih. Prikazan je način rada korištene Steam In-Home Streaming usluge te su nabrojane i opisane igre koje su se igrale. Za potrebe pohrane videa i pripadajućih podataka je izrađena aplikacija s bazom podataka. Na kraju su pomoću grafova prikazani i objašnjeni dobiveni rezultati.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: The aim of this study was to record and analyze videocontent of gameplay on the cloud gaming platform with the goal of determining common characteristics of the games considering temporal and spatial metrics. The study explains the basic concept and architecture of the cloud gaming platform. It also explains the problems of the quality of service and users quality of expirience. Furthermore, objective video metrics are presented with other data which can be useful in the result analysis and the method of calculating the same. The way of the used Steam In-Home Streaming service is shown and the played games are listed and described. An application with a database has been made for the needs of saving the videocontent and related data. In the end the results are shown and explained with the help of charts.
|
653 |
|
1 |
|a igre zasnovane na računalnom oblaku
|a objektivne video metrike
|a snimanje videosadržaja
|a iskustvena kvaliteta
|
653 |
|
1 |
|a cloud gaming
|a objective video metrics
|a videocontent recording
|a quality of expirience
|
700 |
1 |
|
|a Skorin-Kapov, Lea
|4 ths
|
942 |
|
|
|c Z
|
999 |
|
|
|c 48827
|d 48827
|