Analiza sentimenta iz korisničkih recenzija ugostiteljskih objekata

Sažetak na hrvatskom: Analiza sentimenta iz korisničkih recenzija teži predvidjeti korisničku ocjenu isključivo na temelju teksta. Ispitane su dvije arhitekture neuronskih mreža, Konvolucijske i dvosmjerne povratne mreže. Učene su kao regresijski i kao klasifikacijski modeli. Dvosmjerne povratne mre...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:48914/Similar
Glavni autor: Kerčmar, Roman (-)
Ostali autori: Šnajder, Jan (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, R. Kerčmar, 2018.
Predmet:

APA stil citiranja

Kerčmar, R., & Šnajder, J. (2018). Analiza sentimenta iz korisničkih recenzija ugostiteljskih objekata: Analiza sentimenta iz korisničkih recenzija ugostiteljskih objekata : završni rad. Zagreb: R. Kerčmar.

Chicago stil citiranja

Kerčmar, Roman, and Jan Šnajder. Analiza sentimenta iz korisničkih recenzija ugostiteljskih objekata: Analiza sentimenta iz korisničkih recenzija ugostiteljskih objekata : završni rad. Zagreb: R. Kerčmar, 2018.

MLA stil citiranja

Kerčmar, Roman, and Jan Šnajder. Analiza sentimenta iz korisničkih recenzija ugostiteljskih objekata: Analiza sentimenta iz korisničkih recenzija ugostiteljskih objekata : završni rad. Zagreb: R. Kerčmar, 2018.