Analiza sentimenta iz korisničkih recenzija ugostiteljskih objekata
Sažetak na hrvatskom: Analiza sentimenta iz korisničkih recenzija teži predvidjeti korisničku ocjenu isključivo na temelju teksta. Ispitane su dvije arhitekture neuronskih mreža, Konvolucijske i dvosmjerne povratne mreže. Učene su kao regresijski i kao klasifikacijski modeli. Dvosmjerne povratne mre...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:48914/Similar |
---|---|
Glavni autor: | Kerčmar, Roman (-) |
Ostali autori: | Šnajder, Jan (Thesis advisor) |
Vrsta građe: | Drugo |
Impresum: |
Zagreb,
R. Kerčmar,
2018.
|
Predmet: |
APA stil citiranja
Kerčmar, R., & Šnajder, J. (2018). Analiza sentimenta iz korisničkih recenzija ugostiteljskih objekata: Analiza sentimenta iz korisničkih recenzija ugostiteljskih objekata : završni rad. Zagreb: R. Kerčmar.
Chicago stil citiranjaKerčmar, Roman, and Jan Šnajder. Analiza sentimenta iz korisničkih recenzija ugostiteljskih objekata: Analiza sentimenta iz korisničkih recenzija ugostiteljskih objekata : završni rad. Zagreb: R. Kerčmar, 2018.
MLA stil citiranjaKerčmar, Roman, and Jan Šnajder. Analiza sentimenta iz korisničkih recenzija ugostiteljskih objekata: Analiza sentimenta iz korisničkih recenzija ugostiteljskih objekata : završni rad. Zagreb: R. Kerčmar, 2018.