Modeliranje i simulacija 3D glazbenog instrumenta

Sažetak na hrvatskom: Rad opisuje aplikaciju za vizualizaciju realistične samosvirajuće 3D bas gitare. Gitara je izrađena i animirana upotrebom alata Blender, a zatim prenesena u Unreal Engine u kojemu je implementirana aplikacija. Ulazni podaci o notama za vizualizaciju dobiveni su iz MIDI datoteka...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:49215/Details
Glavni autor: Kunić, Luka (-)
Ostali autori: Mihajlović, Željka (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, L. Kunić, 2017.
Predmet:
LEADER 02996na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2017 ci ||||| m||| 00| 0 en d
035 |a (HR-ZaFER)ferid4892 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Kunić, Luka 
245 1 0 |a Modeliranje i simulacija 3D glazbenog instrumenta :  |b diplomski rad /  |c Luka Kunić ; [mentor Željka Mihajlović]. 
246 1 |a Modeling and Simulation of 3D Musical Instrument  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b L. Kunić,  |c 2017. 
300 |a 33 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b diplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 56, datum predaje: 2017-06-29, datum završetka: 2017-07-13 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Rad opisuje aplikaciju za vizualizaciju realistične samosvirajuće 3D bas gitare. Gitara je izrađena i animirana upotrebom alata Blender, a zatim prenesena u Unreal Engine u kojemu je implementirana aplikacija. Ulazni podaci o notama za vizualizaciju dobiveni su iz MIDI datoteka. Animacijama i zvukovima upravlja se putem vremenske linije s akcijama, pri čemu svaka akcija obavlja određenu operaciju u zadanom trenutku. Sustav je dizajniran tako da bude lako nadogradiv, kako bi omogućio dodavanje različitih vrsta akcija, od akcija koje upravljaju glazbenim instrumentima do akcija koje mijenjaju okruženje ili pomiču kameru. Akcije za bas gitaru služe za upravljanje mehanizmima lijeve i desne ruke, za animiranje žica i za puštanje uzoraka zvukova kod sviranja nota. Cilj projekta bio je napraviti nadogradiv aplikacijski okvir za vizualizaciju samosvirajućih glazbenih instrumenata koji bi se kasnije mogao upotrijebiti u zabavne ili edukacijske svrhe. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: This thesis describes an application that visualizes a realistic self-playing 3D bass guitar. The guitar was modeled and animated using Blender, and then exported into Unreal Engine where the application was implemented. The input for the visualization are MIDI files, which are parsed to extract the note data. All animations and sounds are controlled using an action timeline system, where each action performs a specific operation at a given point in time. The system is designed to be extensible so that various types of actions can be supported, from various instrument actions to controlling the environment and moving the camera. The actions for the bass guitar include controlling the pick fingers, the fretting mechanism, the strings, and playing sound samples for the notes that are played. The goal of the project is to provide an extensible framework for visualizing self-playing musical instruments, that could later be used for entertainment and educational purposes. 
653 1 |a glazbeni instrumenti  |a 3d vizualizacija  |a MIDI  |a blender  |a unreal engine 
653 1 |a musical instruments  |a 3d visualization  |a MIDI  |a blender  |a unreal engine 
700 1 |a Mihajlović, Željka  |4 ths 
942 |c Y 
999 |c 49215  |d 49215