Dinamičko generiranje animacijske sekvence u virtualnom okruženju temeljeno na podacima

Sažetak na hrvatskom: U ovom je radu opisano kako dinamički stvarati animacije u virtualnom okruženju. S obzirom na to da su animacije temeljene na podacima, podaci o animacijskoj sekvenci čitaju se iz ulazne datoteke i prikazuju u sceni. Animacije se temelje na spajanju i rastavljanju opreme, a cje...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:49238/Details
Glavni autor: Kurjan, Karla (-)
Ostali autori: Skorin-Kapov, Lea (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, K. Kurjan, 2018.
Predmet:
LEADER 03874na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2018 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid5414 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Kurjan, Karla 
245 1 0 |a Dinamičko generiranje animacijske sekvence u virtualnom okruženju temeljeno na podacima :  |b diplomski rad /  |c Karla Kurjan ; [mentor Lea Skorin-Kapov]. 
246 1 |a Data-driven Dynamic Generation of Animation Sequences in Virtual Environments  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b K. Kurjan,  |c 2018. 
300 |a 56 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b diplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Telekomunikacije i informatika, šifra smjera: 53, datum predaje: 2018-06-29, datum završetka: 2018-09-07 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: U ovom je radu opisano kako dinamički stvarati animacije u virtualnom okruženju. S obzirom na to da su animacije temeljene na podacima, podaci o animacijskoj sekvenci čitaju se iz ulazne datoteke i prikazuju u sceni. Animacije se temelje na spajanju i rastavljanju opreme, a cjelokupna ideja je da osobe koje izvršavaju taj posao ne moraju čitati uputstva niti raditi druge stvari koje oduzimaju puno vremena. Jedino što trebaju napraviti je pogledati animacijsku sekvencu koja prikazuje kako izvršiti pojedini zadatak. Korišteni alati i tehnologije su Unity, Blender i JSON. Unity služi kao pogonski sustav za pokretanje i izvršavanje animacija, a programska podrška ostvarena je korištenjem programskog jezika C#. U Blenderu su napravljeni modeli nad kojima su napravljeni i testirani razni scenariji animacijske sekvence, a JSON je format u kojem mora biti napisana ulazna datoteka. Nakon ukratko objašnjenih korištenih alata i tehnologija, definirane su specifikacije sustava koje krajnji proizvod mora ispunjavati. Na temelju tih su specifikacija napravljeni modeli rješenja. Osim implementacijskog modela rješenja sustava, osmišljeni su struktura i sadržaj ulazne datoteke kako bi svaka animacija bila jednoznačno definirana s ciljem uspješnog i preciznog izvršavanja u sceni. Implementacija sustava podudara se s modelom rješenja. Njezine komponente detaljno su objašnjene u posljednjem poglavlju ovog rada.  
520 3 |a Sažetak na engleskom: The focus of this thesis is how to dynamically generate animations in a virtual environment. Animations form animation sequences which are data-driven. This means that all data about animations is read from an input file. Those animations are related to connecting and disconnecting the equipment, and the idea is for the workers not to spend time on reading manuals and doing other time-consuming work related things, but only to have visual interpretation how to get their task done. That way they shorten their task preparation time and can clearly see what they need to do. Tools and technologies used for implementation of this system are Unity, Blender and JSON. Unity is a game engine for executing animation sequence and the whole implementation is written in C#. Models for testing and creating scenarios are made in Blender and JSON is just a format for input file. After a brief description of used tools and technologies, a system specification is provided. Furthermore, solution models must be designed so as to fulfill all requests given in the specification. A solution model contains not only the implementation model, but also data model which includes structure of input data and its content. Finally, a description of the system implementation is provided, emphasizing its main parts. 
653 1 |a Unity  |a animacijska sekvenca  |a dinamičko generiranje  |a virtualno okruženje 
653 1 |a Unity  |a data-driven  |a animation sequence  |a virtual environment  |a dynamic generation 
700 1 |a Skorin-Kapov, Lea  |4 ths 
942 |c Y 
999 |c 49238  |d 49238