|
|
|
|
LEADER |
02945na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2017 ci ||||| m||| 00| 0 en d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid4743
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Manđurov, Matija
|
245 |
1 |
0 |
|a Analiza i optimizacija mrežnog prometa usluge proširene stvarnosti :
|b diplomski rad /
|c Matija Manđurov ; [mentor Maja Matijašević].
|
246 |
1 |
|
|a Network traffic analysis and optimisation of augmented reality service
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b M. Manđurov,
|c 2017.
|
300 |
|
|
|a 51 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b diplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Telekomunikacije i informatika, šifra smjera: 53, datum predaje: 2017-06-29, datum završetka: 2017-09-25
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Diplomski rad ukratko opisuje osnove miješane i proširene stvarnosti te dizajn i implementaciju eksperimentalne usluge proširene stvarnosti za 3D razgovor na daljinu, nazvane HoloTalk. Razrađeni su funkcijski blokovi usluge, s naglaskom na prikupljanje, obradu, kompresiju i prijenos podataka za 3D prikaz sudionika razgovora u stvarnom vremenu putem komunikacijske mreže. Izvedena je komunikacija putem lokalne mreže te okvirno opisano rješenje za komunikaciju putem javnog Interneta. Programska izvedba koncepta HoloTalka zasniva se na uređaju Kinect za praćenje pokreta, pogonskoj platformi Unity za virtualnu i proširenu stvarnost i Hololens zaslonu za miješanu stvarnost. U radu su prikazane izmjerene su, odnosno analizirane performance razvijene inačice usluge HoloTalk za različite postavke kvalitete te karakteristike kompresijskih algoritama i mrežnog podatkovnog prometa.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: This master thesis briefly presents the basics of mixed and augmented reality, followed by the design and implementation of an experimental augmented reality service for 3D conversation at a distance, called HoloTalk. Functional blocks of the service as described, focusing on capturing, processing, compression and transfer of 3D user data representation in real time over the communication network. The current version of HoloTalk uses local network communication, while a possible solution for use in the public Internet is outlined in the thesis. The developed proof-of-concept version of HoloTalk is based on Kinect as a motion tracking device, Unity as a virtual reality/augmented reality game engine, and Hololens mixed-reality glasses as display. The thesis also presents a performance analysis of HoloTalk for different quality settings, as well as the characteristics of its compression algorithms and network data traffic.
|
653 |
|
1 |
|a proširena stvarnost
|a prijenos podataka
|a kompresija podataka
|a 3D razgovor
|
653 |
|
1 |
|a augmented reality
|a network data transfer
|a data compression
|a 3D conversation
|
700 |
1 |
|
|a Matijašević, Maja
|4 ths
|
942 |
|
|
|c Y
|
999 |
|
|
|c 49356
|d 49356
|