|
|
|
|
LEADER |
01994na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2018 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid5388
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Maršić, Marin
|
245 |
1 |
0 |
|a Sustavi čestica u simulacijama mnoštva i jata :
|b diplomski rad /
|c Marin Maršić ; [mentor Željka Mihajlović].
|
246 |
1 |
|
|a Particle Engine for Crowd and Flock Simulation
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b M. Maršić,
|c 2018.
|
300 |
|
|
|a 21 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b diplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 56, datum predaje: 2018-06-29, datum završetka: 2018-07-18
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: U radu su opisani algoritmi za simuliranje mnoštva i jata objekata temeljeni na primjeni
sustava čestica. Opisan je postupak postizanja željenih formacija. Pojašnjena je uloga
parametara na oblikovanje ponašanja sustava. Analizirana su svojstva algoritama te je
ukazano na važnost optimizacijskih metoda pri implementaciji ovakvih sustava pri
izvođenju u stvarnom vremenu. Razvijeno je programsko rješenje koje demonstrira
navedene algoritme.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: The paper describes algorithms for simulating the flocking behaviour based on the use
of particle systems. The process of achieving desired shape constrained formations is
described. The role of parameters on system behavior has been clarified. Algorithm
properties were analyzed and the importance of optimization methods for the
implementation of such systems in real-time applications was emphasized. A software
implementation that demonstrates these algorithms was described.
|
653 |
|
1 |
|a računalna animacija
|a sustavi čestica
|a jato
|a roj
|a formacija
|a k-d stablo
|a boid
|
653 |
|
1 |
|a computer animation
|a particle systems
|a flock
|a swarm
|a formation
|a k-d tree
|a boid
|
700 |
1 |
|
|a Mihajlović, Željka
|4 ths
|
942 |
|
|
|c Y
|
999 |
|
|
|c 49402
|d 49402
|