Sustavi čestica u simulacijama mnoštva i jata

Sažetak na hrvatskom: U radu su opisani algoritmi za simuliranje mnoštva i jata objekata temeljeni na primjeni sustava čestica. Opisan je postupak postizanja željenih formacija. Pojašnjena je uloga parametara na oblikovanje ponašanja sustava. Analizirana su svojstva algoritama te je ukazano na važno...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:49402/Details
Glavni autor: Maršić, Marin (-)
Ostali autori: Mihajlović, Željka (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, M. Maršić, 2018.
Predmet:
LEADER 01994na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2018 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid5388 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Maršić, Marin 
245 1 0 |a Sustavi čestica u simulacijama mnoštva i jata :  |b diplomski rad /  |c Marin Maršić ; [mentor Željka Mihajlović]. 
246 1 |a Particle Engine for Crowd and Flock Simulation  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b M. Maršić,  |c 2018. 
300 |a 21 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b diplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 56, datum predaje: 2018-06-29, datum završetka: 2018-07-18 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: U radu su opisani algoritmi za simuliranje mnoštva i jata objekata temeljeni na primjeni sustava čestica. Opisan je postupak postizanja željenih formacija. Pojašnjena je uloga parametara na oblikovanje ponašanja sustava. Analizirana su svojstva algoritama te je ukazano na važnost optimizacijskih metoda pri implementaciji ovakvih sustava pri izvođenju u stvarnom vremenu. Razvijeno je programsko rješenje koje demonstrira navedene algoritme.  
520 3 |a Sažetak na engleskom: The paper describes algorithms for simulating the flocking behaviour based on the use of particle systems. The process of achieving desired shape constrained formations is described. The role of parameters on system behavior has been clarified. Algorithm properties were analyzed and the importance of optimization methods for the implementation of such systems in real-time applications was emphasized. A software implementation that demonstrates these algorithms was described. 
653 1 |a računalna animacija  |a sustavi čestica  |a jato  |a roj  |a formacija  |a k-d stablo  |a boid 
653 1 |a computer animation  |a particle systems  |a flock  |a swarm  |a formation  |a k-d tree  |a boid 
700 1 |a Mihajlović, Željka  |4 ths 
942 |c Y 
999 |c 49402  |d 49402