Implementacija radnog okvira za izradu 3D igara

Sažetak na hrvatskom: Kompleksnost razvoja 3D igara olakšana je korištenjem razvojnih okvira za izradu 3D igara. Funkcionalnosti koje radni okviri obično nude su sustav za prikazivanje grafike, sustav za simuliranje fizike, sustav za upravljanje resursima te sustavi za upravljanje igrom, entitetima...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:49441/Details
Glavni autor: Međan, Mihael (-)
Ostali autori: Čupić, Marko (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, M. Međan, 2017.
Predmet:
LEADER 02098na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2017 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid5992 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Međan, Mihael 
245 1 0 |a Implementacija radnog okvira za izradu 3D igara :  |b završni rad /  |c Mihael Međan ; [mentor Marko Čupić]. 
246 1 |a Implementation of 3D Game Engine  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b M. Međan,  |c 2017. 
300 |a 50 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b preddiplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 41, datum predaje: 2017-06-09, datum završetka: 2017-09-04 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Kompleksnost razvoja 3D igara olakšana je korištenjem razvojnih okvira za izradu 3D igara. Funkcionalnosti koje radni okviri obično nude su sustav za prikazivanje grafike, sustav za simuliranje fizike, sustav za upravljanje resursima te sustavi za upravljanje igrom, entitetima i ulazima. Pojedini sustav može biti razdvojen u mnoštvo manjih specijaliziranih komponenti. Radni okviri se često pišu tako da igre pisane u njemu rade na raznom hardveru i operacijskim sustavima, bez da o tome terete programera igre. Uz razvojni okvir često dolazi i kolekcija razvojnih alata. Razvojni okviri se najčešće pišu u programskom jeziku C++. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: Complexity of 3D game development is eased by using existing 3D game engines. Functionalities that these engines usually offer are rendering subsystem, physics simulation subsystem, resource manager, game, entity and state managers. Each subsystem can be separated into many specialised components. Game engines often offer game portability on multiple hardware and software platforms. They usually ship with lots of additional tools. They are usually implemented in programming language C++. 
653 1 |a radni okvir  |a razvoj igara  |a C++  |a OpenGL 
653 1 |a game engine  |a game development  |a C++  |a OpenGL 
700 1 |a Čupić, Marko  |4 ths 
942 |c Z 
999 |c 49441  |d 49441