Detekcija i praćenje objekata u dubinskim snimkama

Sažetak na hrvatskom: Ovaj rad bavi se detekcijom i izdvajanjem osoba iz dubinskih snimki. Za snimanje je korištena Kinect v2 dubinska kamera. Opisan je način rada dubinske kamere, te osnove rada u razvojnom okruženju Unity3D. U radu su opisani algoritmi za dobivanje osnovnog „green screen“ efekta,...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:49492/Details
Glavni autor: Mijatović, Marko (-)
Ostali autori: Lončarić, Sven (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, M. Mijatović, 2016.
Predmet:
LEADER 02664na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2016 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid4346 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Mijatović, Marko 
245 1 0 |a Detekcija i praćenje objekata u dubinskim snimkama :  |b diplomski rad /  |c Marko Mijatović ; [mentor Sven Lončarić]. 
246 1 |a Object detection and tracking from depth image sequences  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b M. Mijatović,  |c 2016. 
300 |a 46 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b diplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Programsko inženjerstvo i informacijski sustavi, šifra smjera: 54, datum predaje: 2016-07-01, datum završetka: 2016-07-13 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Ovaj rad bavi se detekcijom i izdvajanjem osoba iz dubinskih snimki. Za snimanje je korištena Kinect v2 dubinska kamera. Opisan je način rada dubinske kamere, te osnove rada u razvojnom okruženju Unity3D. U radu su opisani algoritmi za dobivanje osnovnog „green screen“ efekta, te za daljnju obradu maske osobe. Svi navedeni algoritmi za obradu maske izvršavaju se na grafičkoj kartici, te su pritom objašnjene osnove korištenja sjenčara i njihova uporaba u obradi slike unutar Unity okruženja. Programsko rješenje implementirano je u Unity3D okruženju. Za pristup podacima Kinect senzora korišten je Kinect SDK za Windows platformu. Uz osvrt na sam programski kôd, prikazani su i rezultati implementacije. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: This paper describes human detection and background subtraction from infrared depth images. Images are taken using Kinect v2 sensor. Paper describes depth imaging technologies and basics of working within Unity3D programming environment. Basic algorithms for achieving green screen effect, and more complex algorithms for user mask refinement are also described within this document. All mentioned algorithms use the graphics card for image processing, therefor this work also explains shader basics within the Unity3D environment and image processing via shaders. The solution is implemented using the Unity3D framework. For accessing the depth sensor data we used Kinect SDK for Windows platform which is available as Unity plugin. This paper contains relevant programming code along with the achieved results. 
653 1 |a dubinska kamera  |a kinect  |a detekcija  |a izdvajanje osobe  |a green screen  |a unity  |a shader 
653 1 |a depth camera  |a kinect  |a detection  |a background subtraction  |a green scree  |a chroma keying  |a unity  |a shader 
700 1 |a Lončarić, Sven  |4 ths 
942 |c Y 
999 |c 49492  |d 49492