Algoritmi za proceduralno generiranje i prikaz drveća

Sažetak na hrvatskom: U ovom radu su prezentirane varijante proceduralnih algoritama pomoću kojih se mogu izraditi stabla. Svaki algoritam je modificiran kako bi se omogućilo stvaranje modela stabla kojemu krošnja odgovara željenom obliku. Prezentirani su algoritmi utjecaja sile na stablo i opisan...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:49616/Details
Glavni autor: Nuić, Hrvoje (-)
Ostali autori: Mihajlović, Željka (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, H. Nuić, 2018.
Predmet:
LEADER 02382na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2018 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid4951 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Nuić, Hrvoje 
245 1 0 |a Algoritmi za proceduralno generiranje i prikaz drveća :  |b diplomski rad /  |c Hrvoje Nuić ; [mentor Željka Mihajlović]. 
246 1 |a Procedural Tree Generation Algorithms and Rendering  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b H. Nuić,  |c 2018. 
300 |a 34 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b diplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 56, datum predaje: 2018-06-29, datum završetka: 2018-07-03 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: U ovom radu su prezentirane varijante proceduralnih algoritama pomoću kojih se mogu izraditi stabla. Svaki algoritam je modificiran kako bi se omogućilo stvaranje modela stabla kojemu krošnja odgovara željenom obliku. Prezentirani su algoritmi utjecaja sile na stablo i opisan je način na koji se stablo može prikazati pomoću Bézierovih krivulja. Objašnjen je postupak vokselizacije modela i njena primjena. Objašnjen je postupak na koji korisnik može uhvatiti granu i pomicati ju. Izrađen je programski proizvod koji omogućuje interakciju s prikazanim stablom. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: In this thesis, a variety of procedural algorithms capable of generating a tree model is presented. Each algorithm is modified so as to be able to generate a tree model whose shape resembles the required model. Algorithms for force propagation to the tree structure are presented, and the method of representing the tree using Bézier's curves is described. The voxelization procedure of the model and its application are explained. The procedure of grabbing a branch and moving it, intended for the user, is explained. A program product which enables interaction with the displayed tree is created.  
653 1 |a stablo  |a proceduralno generiranje  |a kolonizacija prostora  |a fraktali  |a strujanje čestica  |a vokselizacija  |a simulacija utjecaja sile  |a Bézierova krivulja  |a C++  |a OpenGL 
653 1 |a tree  |a procedural generation  |a space colonization  |a fractals  |a particle flow  |a voxelization  |a force propagation  |a Bézier curve  |a C++  |a OpenGL 
700 1 |a Mihajlović, Željka  |4 ths 
942 |c Y 
999 |c 49616  |d 49616