Implementacija vektorskog upravljanja sinkronim strojem sa stalnim magnetima za primjenu u električnim vozilima

Sažetak na hrvatskom: Sa sve većom promjenom automobilske industrije, u električnim pogonima automobila često se nalaze SMPM motori. U upravljanju električnim motorom u vozilima je važna regulacija momenta za što bolju dinamiku vozila. Jedan od naprednih algoritama koji pružaju visoko iskorištavanje...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:49754/Details
Glavni autor: Pešut, Darian (-)
Ostali autori: Vražić, Mario (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, D. Pešut, 2018.
Predmet:
LEADER 02523na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2018 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid4882 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Pešut, Darian 
245 1 0 |a Implementacija vektorskog upravljanja sinkronim strojem sa stalnim magnetima za primjenu u električnim vozilima :  |b diplomski rad /  |c Darian Pešut ; [mentor Mario Vražić]. 
246 1 |a Permanent magnet synchronos machine vector control implementation on electric vehicle  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b D. Pešut,  |c 2018. 
300 |a 61 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b diplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Elektrotehnički sustavi i tehnologija, šifra smjera: 50, datum predaje: 2018-06-29, datum završetka: 2018-07-06 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Sa sve većom promjenom automobilske industrije, u električnim pogonima automobila često se nalaze SMPM motori. U upravljanju električnim motorom u vozilima je važna regulacija momenta za što bolju dinamiku vozila. Jedan od naprednih algoritama koji pružaju visoko iskorištavanje prednosti SMPM motora je vektorsko upravljanje. Jedne od važnijih metoda unutar vektorskog upravljanja, pogotovo SMPM-om s unutarnjim magnetima, su MTPA metoda i slabljenje polja. U radu su te metode detaljno razrađene i pokazan je način njihove implementacije u simulacijskom modelu digitalnog sustava. Model digitalnog sustava je napravljen u simulacijskom programu „PLECS“. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: Due to rapid development of the automotive industry in the direction of electrification, SMPM motors are often considered as main part of the electric drive. In motor control for the electric vehicles, it is important to ensure reliable torque control for good vehicle dynamics. One of the motor control strategies that enables usage of many benefits of SMPM motors is FOC (Field Oriented Control). Important parts of FOC, especially oriented to IPM (Interior Permanent Magnets) motors, are MTPA method and field weakening. Those methods and their implementation in the simulated digital system are explained in details within this master thesis. Detailed model of a digital control system is made in simulation program „PLECS“. 
653 1 |a vektorsko upravljanje  |a SMPM  |a MTPA  |a slabljenje polja 
653 1 |a field oriented control  |a SMPM  |a MTPA  |a field weakening 
700 1 |a Vražić, Mario  |4 ths 
942 |c Y 
999 |c 49754  |d 49754