Društvena web usluga za učenje matematike zasnovana na konceptu igre: studijski slučaj učenja nizanja

Sažetak na hrvatskom: Savladavanje serijacije kod predškolske djece preduvjet je za kasnije razumijevanje pojma broja, brojevnog niza i računanja s brojevima, ali i za razvoj čitalačkih vještina. Djeca najbolje uče kroz igru, kroz koju nova znanja usvajaju spontano i neopterećeno. Osim aktivne igre,...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:49887/Details
Glavni autor: Pović, Tea (-)
Ostali autori: Podobnik, Vedran (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, T. Pović, 2016.
Predmet:
LEADER 03009na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2016 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid3984 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Pović, Tea 
245 1 0 |a Društvena web usluga za učenje matematike zasnovana na konceptu igre: studijski slučaj učenja nizanja :  |b završni rad /  |c Tea Pović ; [mentor Vedran Podobnik]. 
246 1 |a Social web application for learning mathematics through gamefication: a case study of learning sequencing  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b T. Pović,  |c 2016. 
300 |a 24 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b preddiplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Programsko inženjerstvo i informacijski sustavi, šifra smjera: 39, datum predaje: 2016-06-17, datum završetka: 2016-07-11 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Savladavanje serijacije kod predškolske djece preduvjet je za kasnije razumijevanje pojma broja, brojevnog niza i računanja s brojevima, ali i za razvoj čitalačkih vještina. Djeca najbolje uče kroz igru, kroz koju nova znanja usvajaju spontano i neopterećeno. Osim aktivne igre, danas su među djecom izrazito popularne igrice na računalu, koje djeci učenje prikazuju na zabavan način. Osim što su zabavne, računalne igrice omogućuju rješavanje više zadataka odjednom, veliki izbor likova, interaktivnost, simulacije te slučajan pristup. Jedna takva web usluga, naziva „Matematički lunapark“, razvijena je u sklopu ovog rada. U radu je dan kratak pregled aplikacije s naglaskom na dio aplikacije koji se bavi stjecanjem vještine nizanja i održavanja slijeda. Opisane su korištene tehnologije i arhitektura sustava te je objašnjen način korištenja same aplikacije.  
520 3 |a Sažetak na engleskom: Sequencing is a very important concept for preschool children to develop, as it is the precursor to the later understanding of math concepts and developing reading skills (such as retelling stories). Children learn best through play, where they learn spontaneously and unencumbered. Nowadays, computer games have become extremely popular among children. Apart they are fun, computer games include multi-tasking, a great variety of characters, interactivity, simulation and random access. The main task of this paper was to develop web application for learning mathematics through gamefication. The paper gives a brief overview of application named Matematički lunapark, focusing on the part that deals with sequence learning. Furthermore, the paper describes used technologies and system architecture and explains how to use developed application. 
653 1 |a serijacija  |a nizanje  |a učenje  |a učenje kroz igru  |a e-learning  |a gamifikacija  |a web aplikacija  |a Matematički lunapark 
653 1 |a seriation  |a sequencing  |a learning  |a play-based learning  |a e-learning  |a gamefication  |a web application  |a Matematički lunapark 
700 1 |a Podobnik, Vedran  |4 ths 
942 |c Z 
999 |c 49887  |d 49887