Sinteza zvuka temeljena na sudaru tijela u virtualnom okruženju

Sažetak na hrvatskom: U radu su obrađene metode sintetiziranja zvuka za uporabu u virtualnim okruženjima. Opisane su osnovne značajke zvučnih signala i načini prikaza istih. Obrađene su osnove analize digitalnog zvuka te metode ponovne sinteze zvuka s naglaskom na uporabu u virtualnom okruženju. Nad...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:50060/Details
Glavni autor: Sičić, Ivan (-)
Ostali autori: Mihajlović, Željka (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, I. Sičić, 2017.
Predmet:
LEADER 02420na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2017 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid5471 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Sičić, Ivan 
245 1 0 |a Sinteza zvuka temeljena na sudaru tijela u virtualnom okruženju :  |b završni rad /  |c Ivan Sičić ; [mentor Željka Mihajlović]. 
246 1 |a Synthesis of Sound Based on Rigid-Body Collision in a Virtual Environment  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b I. Sičić,  |c 2017. 
300 |a 26 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b preddiplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 41, datum predaje: 2017-06-09, datum završetka: 2017-09-20 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: U radu su obrađene metode sintetiziranja zvuka za uporabu u virtualnim okruženjima. Opisane su osnovne značajke zvučnih signala i načini prikaza istih. Obrađene su osnove analize digitalnog zvuka te metode ponovne sinteze zvuka s naglaskom na uporabu u virtualnom okruženju. Nadalje, prikazan je uvod u sintezu zvuka temeljenu na fizičkom modelu tijela te metode linearne modalne analize i modalne sinteze te dodatno modalna sinteza vođena primjerom. Naposljetku, opisuje se implementacija ponovne sinteze u grafičkom alatu Unity i komentiraju nedostatci implementiranog rješenja. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: The paper gives an overview of the methods of sound synthesis for application in virtual environments. The basics of sound signals are described along with the methods of representation of such signals. The work introduces basics of digital sound analysis and presents the methods of sound resynthesis with emphasis put on application in virtual environments. Advanced method of sound synthesis is presented in the form of physical modeling along with methods of linear modal analysis and modal synthesis. Additionally, example-guided modal synthesis is described. Finally, the implementation of sound resynthesis in Unity is described and the disadvantages of given solution are reviewed. 
653 1 |a zvuk, sudar, ponovna sinteza, modalna analiza, fizikalno modeliranje, virtualno okruženje, Unity 
653 1 |a sound, collision, resynthesis, modal analysis, physical modeling, virtual environment, Unity 
700 1 |a Mihajlović, Željka  |4 ths 
942 |c Z 
999 |c 50060  |d 50060