|
|
|
|
LEADER |
02854na a2200241 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
005 |
20221205112317.0 |
008 |
160221s2016 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
999 |
|
|
|c 50082
|d 50082
|
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid4008
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
|
|
|a Sitnik, Dario
|9 44195
|
245 |
1 |
0 |
|a Sustav za spajanje video-snimki :
|b završni rad /
|c Dario Sitnik ; [mentor Zoran Kalafatić].
|
246 |
1 |
|
|a System for Video Stitching
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b D. Sitnik,
|c 2016.
|
300 |
|
|
|a 24 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b preddiplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 41, datum predaje: 2016-06-17, datum završetka: 2016-07-14
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Ovaj rad temelji se na proučavanju teorijske pozadine i koraka pri implementaciji sustava za spajanje video-snimki. Opis teorijske podloge podrazumijeva poznavanje rada s matricama. Kroz uvod u projekcije u računalnoj grafici te načine izračuna homografske matrice, čitatelj se upoznaje s alatima koji će pomoći pri implementaciji sustava. Kroz posljednje potpoglavlje teorijske pozadine opisuju se smetnje uzrokovane spajanjem slika. Polegnutost igrača te prozirnost ljudskih figura neki su od problema na koje projektant sustava mora računati prilikom izrade istoga. Nakon teorijskog uvoda slijedi poglavlje programskog rješenja sustava: nacrt, funkcionalnosti te odabir pogodnih alata i tehnika implementacije. Za kraj, navedene su upute za korištenje, eksperimentalni rezultati te moguća poboljšanja implementiranog sustava.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: The purpose of this paper is to study the theoretical background and to choose a correct set of steps to implement the system for video stitching. The reader should be familiar with the basic matrix operations in order to understand the sections such as projections, homography matrix calculation, and image stitching. Using methods like perspective or parallel projection, the system designer should be able to solve the video stitching problem. However, there are some issues like "the ghosting" and 3D effect that need to be avoided. The difficulties described are relatively easily solvable by using the programming language Python and its libraries like sys, OpenCV, NumPy, and Time. A manual for using the system and experimental results are also provided in this paper. Lastly, some suggestions are given on for the future work and how the system can be improved for better user experience.
|
653 |
|
1 |
|a paralelna projekcija
|a perspektivna projekcija
|a homografija
|a RANSAC
|a interpolacija
|a Python
|a OpenCV
|a NumPy
|
653 |
|
1 |
|a parallel projection
|a perspective projection
|a homography
|a RANSAC
|a interpolation
|a Python
|a OpenCV
|a NumPy
|
700 |
1 |
|
|a Kalafatić, Zoran
|4 ths
|9 8062
|
942 |
|
|
|c Z
|2 udc
|