|
|
|
|
LEADER |
02179na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2017 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid6008
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Sito, Josip
|
245 |
1 |
0 |
|a Simulacija lomljenja objekata :
|b završni rad /
|c Josip Sito ; [mentor Željka Mihajlović].
|
246 |
1 |
|
|a Breaking Objects Simulation
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b J. Sito,
|c 2017.
|
300 |
|
|
|a 27 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b preddiplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Programsko inženjerstvo i informacijski sustavi, šifra smjera: 39, datum predaje: 2017-06-09, datum završetka: 2017-07-10
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Ovaj rad obrađuje simulaciju lomljenja objekata. Opisane su metode koje se u današnje vrijeme najčešće koriste odnosno prezentirani su načini pripreme 3D objekta i postupci njegova lomljenja u stvarnom vremenu, a izvedena je i matematička pozadina Delanauy-ove triangulacije pošto smo se njome bavili tijekom izrade sustava za simulaciju. Zatim je predstavljena izvedba i korištenje sustava za lomljenje tijela kao i opis njegova ponašanja kroz analizu mjerenja. Na kraju su pojašnjene mane i ograničenja sustava kako bi se u daljnjem razvoju te mane ispravile.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: This paper describes the simulation of breaking objects. We present basic methods for preparing and breaking 3D objects in real-time that are nowadays in use. Mathematical background of Delaunay triangulation is explained because of her use in the simulation implementation. Then, the behaviour and performance of the system for simulation is presented through experimental analysis. Cons and limits to the simulation are explained in the last chapter so that they would be corrected in further development.
|
653 |
|
1 |
|a lomljenje objekata
|a triangulacija
|a simulacija u stvarnom vremenu
|a sustav za simulaciju fizike
|a pucanje
|a Unity
|a C#
|
653 |
|
1 |
|a object breaking
|a triangulation
|a real-time simulation
|a physics simulation
|a fracture
|a Unity
|a C#
|
700 |
1 |
|
|a Mihajlović, Željka
|4 ths
|
942 |
|
|
|c Z
|
999 |
|
|
|c 50086
|d 50086
|