Primjena razvojne platforme Unity u razvoju aplikacije za učenje grafema
Sažetak na hrvatskom: U radu je opisana aplikacija za svladavanje kontura slova koja je nastala temeljem zahtjeva korisnika - stručnjaka logopedije i rehabilitacije. Analizirane su postojeće mobilne aplikacije u okviru kategorije "alphabet tracing" i temeljem usporedbe odabranih aplikacija...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:50104/Similar |
---|---|
Glavni autor: | Slišković, Karmela (-) |
Ostali autori: | Car, Željka (Thesis advisor) |
Vrsta građe: | Drugo |
Impresum: |
Zagreb,
K. Slišković,
2016.
|
Predmet: |
APA stil citiranja
Slišković, K., & Car, Ž. (2016). Primjena razvojne platforme Unity u razvoju aplikacije za učenje grafema: Primjena razvojne platforme Unity u razvoju aplikacije za učenje grafema : završni rad. Zagreb: K. Slišković.
Chicago stil citiranjaSlišković, Karmela, and Željka Car. Primjena razvojne platforme Unity u razvoju aplikacije za učenje grafema: Primjena razvojne platforme Unity u razvoju aplikacije za učenje grafema : završni rad. Zagreb: K. Slišković, 2016.
MLA stil citiranjaSlišković, Karmela, and Željka Car. Primjena razvojne platforme Unity u razvoju aplikacije za učenje grafema: Primjena razvojne platforme Unity u razvoju aplikacije za učenje grafema : završni rad. Zagreb: K. Slišković, 2016.