|
|
|
|
LEADER |
03636na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2018 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid5098
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Slišković, Karmela
|
245 |
1 |
0 |
|a Primjena digitalnih tehnologija za uvježbavanje fonološke svjesnosti :
|b diplomski rad /
|c Karmela Slišković ; [mentor Željka Car].
|
246 |
1 |
|
|a Digital technology application for the phonemic awareness exercise
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b K. Slišković,
|c 2018.
|
300 |
|
|
|a 32 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b diplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 56, datum predaje: 2018-06-29, datum završetka: 2018-07-06
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Cilj diplomskog rada je implementacija i optimizacija aplikacije za svladavanje kontura slova. Pisalica je Android aplikacija namijenjena djeci radi uvježbavanja fonološke svjesnosti kako bi što brže usvojili vještine čitanja i pisanja. Redoslijed iscrtavanja svakog slova je poslan i potvrđen od strane stručnjaka iz područja logopedije, a slova i aplikaciju je dizajnirala grafička dizajnerica. Svi izrađeni elementi su spojeni u jednu cjelinu korištenjem programa Unity. Napravljene su 3 glavne scene: uvodna, izbornik slova i glavna scena te se unutar svake nalaze različiti objekti. Osim izmijenjenih scena, dodana su i različita poboljšanja: skočni prozori za informacije i izlazak iz aplikacije, mogućnost isključivanja i uključivanja zvuka aplikacije, mijenjanje tema, gumbi koji vode na stranice povezane s Kompetencijskom mrežom ICT-AAC, dodana sva slova hrvatske abecede, optimizirane točke za praćenje, slova u izborniku se ponašaju poput gumba, rezolucija je prilagođena svim Android uređajima, dodana je animacija za gumbe u aplikaciji – kad se klikne mijenja im se boja, dodan je vizualni znak kada je slovo uspješno završeno i optimizirano je korisničko iskustvo.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: The main goal of the graduate thesis is the implementation and optimization of the alphabet tracing application; an application for learning the contours of the letters. Pisalica is an Android application designed for children to practice phonemic awareness for developing reading and writing skills more efficiently. The order of writing each letter has been submitted and confirmed by a specialist in the field of speech, and design for letters and application has been designed by a graphic designer. All created elements are merged into one unit using game engine Unity. There are three scenes: introduction, ABC Menu and the main/working screen, and every scene have specific objects which make differences among them. Scenes are not the only elements that have been changed, also the various enhancements have been added such as pop-up windows for application’s details and quitting the game, possibility of turning on and off sounds, changing themes, added buttons linked to pages of Competence network ICT-AAC, all the letters of Croatian alphabet added, optimized tracing points, letters in the menu behave like buttons, resolution is adapted to all Android devices, added animations for buttons – when button is clicked its color changes, a visual sign for successfully filled letter is added and a user experience is optimized.
|
653 |
|
1 |
|a aplikacija, svladavanje kontura slova, Unity, dizajn, korisničko iskustvo
|
653 |
|
1 |
|a application, alphabet tracing, Unity, design, user experience
|
700 |
1 |
|
|a Car, Željka
|4 ths
|
942 |
|
|
|c Y
|
999 |
|
|
|c 50107
|d 50107
|