|
|
|
|
LEADER |
02907na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2017 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid4927
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Šolčić, Mihael
|
245 |
1 |
0 |
|a Strategije prilagodbe parametara video kodiranja usluge igranja u pokretu zasnovanog na računalnom oblaku usmjerene poboljšavanju iskustvene kvalitete :
|b završni rad /
|c Mihael Šolčić ; [mentor Lea Skorin-Kapov].
|
246 |
1 |
|
|a QoE-driven video encoding adaptation strategies for mobile cloud gaming
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b M. Šolčić,
|c 2017.
|
300 |
|
|
|a 35 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b preddiplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Telekomunikacije i informatika, šifra smjera: 42, datum predaje: 2016-06-17, datum završetka: 2017-09-06
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Igranje u pokretu zasnovano na računalnom oblaku je usluga mrežnog igranja koja omogućuje strujanje sadržaja igre od poslužitelja do pokretnog uređaja u obliku video sadržaja, dok se kontrole za igranje šalju u suprotnom smjeru.
U početnom dijelu rada opisana je usluga igranja zasnovanog na računalnom oblaku te platforma koja se koristi za pružanje takve usluge. Zatim je objašnjen osnovni koncept iskustvene kvalitete (engl. Quality of Experience, skraćeno QoE) te je dan kratak pregled nekih već provedenih istraživanja iskustvene kvalitete igranja u računalnom oblaku.
Provedeno je ispitivanje iskustvene kvalitete u kojem su prikupljeni rezultati 21 ispitanika koji su igrali dvije igre različitog žanra. Na temelju analize rezultata, predložene su strategije prilagodbe parametara video kodiranja usluge igranja u pokretu zasnovanog na računalnom oblaku kako bi se poboljšala iskustvena kvaliteta.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: Mobile cloud gaming is a network-based gaming service that enables streaming game content from a server to a mobile device in video form, while player controls are sent in the opposite direction.
In the first part of this paper, the concept of mobile cloud gaming and the platform used to deliver such a service are described. Then the basic concept of Quality of Experience - QoE is described. Finally, an overview of research already made on this topic is presented.
The quality of experience was tested on 21 participants which played two games of different genres. Based on the results, adaptation strategies for tuning the video encoding parameters of the mobile cloud gaming service are suggested. These can be used to improve the quality of experience.
|
653 |
|
1 |
|a igranje u pokretu zasnovano na računalnom oblaku, iskustvena kvaliteta, QoE, strategije prilagodbe
|
653 |
|
1 |
|a Mobile cloud gaming, Quality of Experience, QoE, adaptation strategies
|
700 |
1 |
|
|a Skorin-Kapov, Lea
|4 ths
|
942 |
|
|
|c Z
|
999 |
|
|
|c 50246
|d 50246
|