|
|
|
|
LEADER |
02364na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2018 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid4769
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Tomičić, Robert
|
245 |
1 |
0 |
|a Automatska izrada karikatura lica :
|b diplomski rad /
|c Robert Tomičić ; [mentor Igor Sunday Pandžić].
|
246 |
1 |
|
|a Automatic Creation of Face Caricatures
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b R. Tomičić,
|c 2018.
|
300 |
|
|
|a 27 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b diplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Programsko inženjerstvo i informacijski sustavi, šifra smjera: 54, datum predaje: 2018-06-29, datum završetka: 2018-07-10
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Ovaj rad opisuje izradu karikature korisnikovog lica. Programi korišteni za izradu su
Visual studio, Python 3 te Blender. Pomoću kamere te paketa VisageSDK program
dobiva potreban ulaz te korisnik vidi 3D prikaz karikature svoje glave u stvarnom
vremenu. Program je podijeljen u fazu kalibracije i fazu prikaza. U fazi kalibracije
program dobiva korisnikove podatke dok u fazi prikaza program prikazuje korisnikove
podatke u obliku karikature na ekranu. Tehnike koje su korištene radi realnijeg prikaza
su zamućivanje slike, modeliranje 3D promjena, praćenje i prikaz u stvarnom
vremenu, te prethodno određene tekstura i struktura karikature.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: This thesis describes caricature creation of the users face. Programs used to develop
the application are Visual studio, Python 3 and Blender. Through the camera and
VisageSDK package the application gets its input which results in user seeing 3D
caricature of their face in real time. Application is divided into calibration phase and
display phase. In calibration phase application gets user data while in display phase
application displays users face caricature on the screen. Techniques that were used to
make the output more realistic are blur, 3D modeling of changes, tracking and display
in real time, and previously determined texture and structure of the caricature.
|
653 |
|
1 |
|a 3D, VisageSDK, karikatura, kalibracija, tekstura, zamućivanje
|
653 |
|
1 |
|a 3D, VisageSDK, caricature, calibration, texture, blur
|
700 |
1 |
|
|a Pandžić, Igor Sunday
|4 ths
|
942 |
|
|
|c Y
|
999 |
|
|
|c 50365
|d 50365
|