Automatska izrada karikatura lica

Sažetak na hrvatskom: Ovaj rad opisuje izradu karikature korisnikovog lica. Programi korišteni za izradu su Visual studio, Python 3 te Blender. Pomoću kamere te paketa VisageSDK program dobiva potreban ulaz te korisnik vidi 3D prikaz karikature svoje glave u stvarnom vremenu. Program je podijeljen u...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:50365/Details
Glavni autor: Tomičić, Robert (-)
Ostali autori: Pandžić, Igor Sunday (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, R. Tomičić, 2018.
Predmet:
LEADER 02364na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2018 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid4769 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Tomičić, Robert 
245 1 0 |a Automatska izrada karikatura lica :  |b diplomski rad /  |c Robert Tomičić ; [mentor Igor Sunday Pandžić]. 
246 1 |a Automatic Creation of Face Caricatures  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b R. Tomičić,  |c 2018. 
300 |a 27 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b diplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Programsko inženjerstvo i informacijski sustavi, šifra smjera: 54, datum predaje: 2018-06-29, datum završetka: 2018-07-10 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Ovaj rad opisuje izradu karikature korisnikovog lica. Programi korišteni za izradu su Visual studio, Python 3 te Blender. Pomoću kamere te paketa VisageSDK program dobiva potreban ulaz te korisnik vidi 3D prikaz karikature svoje glave u stvarnom vremenu. Program je podijeljen u fazu kalibracije i fazu prikaza. U fazi kalibracije program dobiva korisnikove podatke dok u fazi prikaza program prikazuje korisnikove podatke u obliku karikature na ekranu. Tehnike koje su korištene radi realnijeg prikaza su zamućivanje slike, modeliranje 3D promjena, praćenje i prikaz u stvarnom vremenu, te prethodno određene tekstura i struktura karikature. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: This thesis describes caricature creation of the users face. Programs used to develop the application are Visual studio, Python 3 and Blender. Through the camera and VisageSDK package the application gets its input which results in user seeing 3D caricature of their face in real time. Application is divided into calibration phase and display phase. In calibration phase application gets user data while in display phase application displays users face caricature on the screen. Techniques that were used to make the output more realistic are blur, 3D modeling of changes, tracking and display in real time, and previously determined texture and structure of the caricature.  
653 1 |a 3D, VisageSDK, karikatura, kalibracija, tekstura, zamućivanje 
653 1 |a 3D, VisageSDK, caricature, calibration, texture, blur 
700 1 |a Pandžić, Igor Sunday  |4 ths 
942 |c Y 
999 |c 50365  |d 50365