|
|
|
|
LEADER |
01756na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2016 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid4063
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Tunković, Tomislav
|
245 |
1 |
0 |
|a Prikaz fraktalnih objekata u stvarnom vremenu :
|b završni rad /
|c Tomislav Tunković ; [mentor Željka Mihajlović].
|
246 |
1 |
|
|a Real time rendering of fractal objects
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b T. Tunković,
|c 2016.
|
300 |
|
|
|a 16 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b preddiplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 41, datum predaje: 2016-06-17, datum završetka: 2016-07-11
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Ovaj rad sadrži kratak uvod u fraktalne objekte kroz nekoliko poznatih primjera. Objašnjava osnovne metode računalnog prikaza. Iznosi neke ideje kako ubrzati proces računanja i omogućiti prikaz visoke kvalitete u stvarnom vremenu. Uvodi se algoritam reprojiciranja izračunatih udaljenosti koračanjem zraka kako bi se već postojeci rezultati u dobroj mjeri mogli iskoristiti za iduće slike.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: This paper contains a short introduction to fractal objects through several well known examples. It explains basic methods of rendering. Some ideas are proposed on how to accelerate the rendering of high quality images in real time. The reprojection algorithm is employed to reuse already calculated raymarched distances for subsequent frames.
|
653 |
|
1 |
|a fraktali
|a koračanje zrakom
|a stvarno vrijeme
|a reprojekcija
|
653 |
|
1 |
|a fractals
|a raymarching
|a real time
|a reprojection
|
700 |
1 |
|
|a Mihajlović, Željka
|4 ths
|
942 |
|
|
|c Z
|
999 |
|
|
|c 50370
|d 50370
|