|
|
|
|
LEADER |
02577na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2018 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid4592
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Vuger, Marijan
|
245 |
1 |
0 |
|a Nadogradnja programskog rješenja za djecu za upoznavanje pojmova količine i slijeda događaja u vremenu :
|b diplomski rad /
|c Marijan Vuger ; [mentor Željka Car].
|
246 |
1 |
|
|a Upgrading a program solution for children to learn the concepts of quantity and sequence of events in time
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b M. Vuger,
|c 2018.
|
300 |
|
|
|a 51 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b diplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Telekomunikacije i informatika, šifra smjera: 53, datum predaje: 2018-06-29, datum završetka: 2018-07-10
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Popularnost ozbiljnih igara je u neprestanom porastu. To se posebice odnosi na edukativne igre koje pokazuju velik potencijal kao dopuna tradicionalnim oblicima učenja. U ovom radu analizirana je jedna takva igra. Tehnikama povratnog inženjerstva analiziran je izvorni kôd i napisana je dokumentacija koja je prethodno nedostajala. Razvijene su i dodatne funkcionalnosti te je izgrađena nova inačica igre. Također je provedeno i dokumentirano ispitivanje programske potpore te su učinjene potrebne izmjene i popravci postojećeg koda kako bi se otklonile sve uočene neispravnosti. Na kraju je razmotren cijeli proces održavanja i nadogradnje programske potpore, kako iz teoretske, tako i iz praktične perspektive.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: Popularity of serious games is ever increasing. That is particularly true for educational games which show great potential as an addition to the traditional forms of learning. In this thesis, one such game was analysed. Using reverse engineering techniques, source code was analysed and previously missing documentation was made. New functionalities were developed and new version of game was built. Testing was done and documented as well. Changes and fixes were made in order to correct all of the noticed irregularities. In the end, the whole process of software maintenance and upgrading was observed from the theoretical, as well as practical perspective.
|
653 |
|
1 |
|a edukativne igre
|a održavanje programske potpore
|a reinženjerstvo
|a povratno inženjerstvo
|a Unity
|
653 |
|
1 |
|a educational games
|a software maintenance
|a reengineering
|a reverse engineering
|a Unity
|
700 |
1 |
|
|a Car, Željka
|4 ths
|
942 |
|
|
|c Y
|
999 |
|
|
|c 50479
|d 50479
|