Matematička virtualna učionica zasnovana na uređajima Oculus Rift i Leap Motion

Sažetak na hrvatskom: Tehnologija virtualne stvarnosti donosi brojne prednosti u različitim područjima primjene koja su u ovom radu i opisana. Edukacija je područje u kojem virtualna stvarnost donosi nove pristupe učenju zbog kojih učenje može postati atraktivnije, a istodobno učenici mogu izuzetno...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:50592/Details
Glavni autor: Žilak, Matea (-)
Ostali autori: Car, Željka (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, M. Žilak, 2017.
Predmet:
LEADER 03138na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2017 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid5103 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Žilak, Matea 
245 1 0 |a Matematička virtualna učionica zasnovana na uređajima Oculus Rift i Leap Motion :  |b diplomski rad /  |c Matea Žilak ; [mentor Željka Car]. 
246 1 |a Mathematical virtual classroom based on Oculus Rift and Leap Motion devices  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b M. Žilak,  |c 2017. 
300 |a 60 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b diplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Telekomunikacije i informatika, šifra smjera: 53, datum predaje: 2017-06-29, datum završetka: 2017-07-06 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Tehnologija virtualne stvarnosti donosi brojne prednosti u različitim područjima primjene koja su u ovom radu i opisana. Edukacija je područje u kojem virtualna stvarnost donosi nove pristupe učenju zbog kojih učenje može postati atraktivnije, a istodobno učenici mogu izuzetno razviti kreativnost i inovativnost. Matematika je idealno područje u kojem tehnologija virtualne stvarnosti može pomoći pri usvajanju apstraktnih koncepata koje ona pruža. Kako bi se analizirala nova metoda podučavanja zasnovana na ovoj tehnologiji, u praktičnom dijelu rada razvijen je prototip osnovne matematičke virtualne učionice. Razvoj prototipa temeljen je na aplikaciji ICT-AAC Domino brojalica koja olakšava učenje količina povezivanjem simbola ili brojeva s odgovarajućim domino pločicama. Korisnička evaluacija razvijenog prototipa provedena je kako bi se analiziralo zadovoljstvo korisnika o korištenju aplikacije te prihvaćenost korištenja nove tehnologije općenito. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: Virtual reality technology offers a number of advantages in different application areas that are described in this thesis. Education is an area where virtual reality brings new approaches to learning that can make learning more attractive, while at the same time learners can develop creativity and innovativeness. Mathematics is an ideal area in which virtual reality technology can help learners understand abstract concepts that it provides. In order to analyze a new method of teaching that is based on this technology, a basic mathematical virtual classroom prototype was developed in the practical part of the thesis. The prototype development is based on the application named ICT-AAC Domino brojalica which facilitates the learning of quantities by linking symbols or numbers with corresponding domino tiles. User evaluation of the developed prototype was conducted in order to analyze user’s satisfaction with application and acceptance of new technology in general. 
653 1 |a virtualna stvarnost  |a edukacija  |a matematička virtualna učionica  |a ICT-AAC Domino brojalica  |a korisnička evaluacija 
653 1 |a virtual reality  |a education  |a mathematical virtual classroom  |a ICT-AAC Domino brojalica  |a user evaluation 
700 1 |a Car, Željka  |4 ths 
942 |c Y 
999 |c 50592  |d 50592