Model modernizacije osiguranja uređaja željezničko-cestovnog prijevoza

Dionica pruga Dugo Selo – Sesvete jedna je od najfrekventnijih željezničkih pruga u Republici Hrvatskoj. Upravo iz tog razloga jako je bitno signalno-sigurnosno rješenje osiguranja tog dijela pruge, ne samo kad se uzme sigurnosni aspekt već i sama propusna moć. U vidu današnjih prometno-upravljački...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:50720/Details
Glavni autor: Katalinić, Marko (-)
Ostali autori: Toš, Zdravko (Thesis advisor)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: eng
hrv
Impresum: Zagreb : M. Katalinić ; Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2019.
LEADER 02722nam a2200205 4500
003 HR-ZaFER
005 20200113114853.0
008 200113b2019 ||||| |||| 00| 0 eng d
999 |c 50720  |d 50720 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
041 |a hrv 
100 |9 39945  |a Katalinić, Marko 
245 |a Model modernizacije osiguranja uređaja željezničko-cestovnog prijevoza :  |b specijalistički rad /  |c Marko Katalinić ; [mentor Zdravko Toš] 
260 |a Zagreb :  |b M. Katalinić ; Fakultet elektrotehnike i računarstva,  |c 2019. 
300 |a 63 str. :  |b ilustr. ;  |c 30 cm. +  |e CD 
504 |a Bibliografija str. 59. 
520 |a Dionica pruga Dugo Selo – Sesvete jedna je od najfrekventnijih željezničkih pruga u Republici Hrvatskoj. Upravo iz tog razloga jako je bitno signalno-sigurnosno rješenje osiguranja tog dijela pruge, ne samo kad se uzme sigurnosni aspekt već i sama propusna moć. U vidu današnjih prometno-upravljačkih te sigurnosnih zahtjeva uočeni su čimbenici koji zahtijevaju nadogradnju, ako ne i izmjenu postojećeg stanja. Poput: potreba za denivelacijom postojećih željezničko-cestovnih prijelaza, nebanalizirana pruga, dionica je osigurana relejnim uređajem Integra (op. ratna reparacija Mađarske prema Jugoslaviji nakon II. svjetskog rata),te čuvar prijelaza u stajalištu Sesvetski Kraljevec. Upravo ovom zadnjom problematikom se posvetio rješenju ovaj specijalistički rad – kako ukloniti čovjeka u vidu smanjenja pogreške ljudskog faktora s ciljem potpune automatizacije uređaja osiguranja dionice Dugo Selo – Sesvete.  
520 |a The section Dugo Selo - Sesvete is one of the most frequent railway lines in the Republic of Croatia. It is for this reason that the signal-safety solution of securing that part of the line is very important, not only when the safety aspect is considered, but also the and the capacity of the railroad tracks on individual sections itself. Today's traffic-management and safety requirements have identified factors that require an upgrade, if not a change, of the current situation. Like: the need for the leveling of the existing railway-road crossings (LC), need for bi-directional traffic, the interlocking of the section is done by the Integra relay device (remark: it was war reparation of Hungary towards Yugoslavia after the Second World War), and the traffic guard of LC, who is stationed in the train station Sesvetski Kraljevec. It is this last issue that has detailed considerd in this paper - how to eliminate a human guard of LC in the form of reduction the possibility of human error in order to fully automate the interlocking of Dugo Selo - Sesvete section.  
700 |4 ths  |9 34672  |a Toš, Zdravko 
942 |2 udc  |c S