Određivanje ciklusa vožnje električnog automobila i nazivnih podataka pogonskog motora na temelju podataka iz aplikacije za planiranje ruta

Sažetak na hrvatskom: U ovome radu detaljno je opisan postupak određivanja ciklusa vožnje električnog automobila primjenom aplikacije za planiranje ruta. Pritom su dani prijedlog rješenja za određivanje grafa brzine kao i rješenje problema koji se pritom javlja pri moment-brzina i snaga-brzina dijag...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:50786/Details
Glavni autor: Štampar, Franjo (-)
Ostali autori: Žarko, Damir (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, F. Štampar, 2019.
Predmet:
LEADER 02799na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid6535 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Štampar, Franjo  |9 40056 
245 1 0 |a Određivanje ciklusa vožnje električnog automobila i nazivnih podataka pogonskog motora na temelju podataka iz aplikacije za planiranje ruta :  |b diplomski rad /  |c Franjo Štampar ; [mentor Damir Žarko]. 
246 1 |a Determination of driving cycles of an electric car and its motor ratings based on data from a route planning application  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b F. Štampar,  |c 2019. 
300 |a 70 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b diplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Elektrotehnički sustavi i tehnologija, šifra smjera: 50, datum predaje: 2019-06-28, datum završetka: 2019-07-08 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: U ovome radu detaljno je opisan postupak određivanja ciklusa vožnje električnog automobila primjenom aplikacije za planiranje ruta. Pritom su dani prijedlog rješenja za određivanje grafa brzine kao i rješenje problema koji se pritom javlja pri moment-brzina i snaga-brzina dijagramima. Opisani postupak omogućuje proizvoljan unos granične brzine, maksimalnog momenta i maksimalne snage koje motor automobila razvija kao i unos maksimalne brzine na koju se ciklus vožnje može ograničiti. Za odabranu rutu u aplikaciji određen je ciklus vožnje prema opisanom postupku te je za njega ispitano zadovoljava li asinkroni motor automobila njegove zahtjeve, elektromehanički i toplinski.  
520 3 |a Sažetak na engleskom: This thesis thoroughly covers the process of identifying the driving cycle of electric vehicles by using a route planning application. It proposes a solution for determining the velocity graph and a solution for the problem that occurs in torque-velocity graphs and power-velocity graphs. The described process allows for the arbitrary entry of maximum speed limit, torque and power values of the motor and can define the highest speed the driving cycle can be limited to. Depending on the selected route in the application, an adequate driving cycle based on the described process is chosen. The goal of this thesis is to examine whether the induction motor meets the electromechanical and thermal requirements of the driving cycle.  
653 1 |a ciklus vožnje  |a električni automobil  |a aplikacija za planiranje rute  |a M-n dijagram  |a asinkroni motor  |a nazivna radna točka  |a temperature motora 
653 1 |a driving cycle  |a electric vehicle  |a route planning application  |a M-n graph  |a induction motor  |a motor temperature  |a nominal operating point 
700 1 |a Žarko, Damir  |4 ths  |9 17965 
942 |c Y 
999 |c 50786  |d 50786