|
|
|
|
LEADER |
01608na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid6797
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Štoković, Filip
|9 40060
|
245 |
1 |
0 |
|a Povećanje učinkovitosti učenja primjenom IKT :
|b završni rad /
|c Filip Štoković ; [mentor Predrag Pale].
|
246 |
1 |
|
|a Using ICT to increasing learning outcomes
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b F. Štoković,
|c 2019.
|
300 |
|
|
|a 27 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b preddiplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 41, datum predaje: 2019-06-14, datum završetka: 2019-09-23
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Istraživanje načina na koje IKT pomaže u učenju i preference studenata pri korištenju IKT za učenje s naglaskom na primjenu videa. Identificirana svojstva jedne primjene IKT za učenje koja se mogu unaprijediti s aspekta Teorije kognitivnog opterećenja te izvedena poboljšanja koja su dokumentirana i provjerena.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: Researching ways ICT improves learning and student preferences when using ICT.
Identifying features of one application of ICT for learning that can be improved from the aspect of Cognitive Load theory and performing improvements that have been documented and verified.
|
653 |
|
1 |
|a lecto
|a lectoplayer
|a video
|a teorija kognitivnog opterećenja
|
653 |
|
1 |
|a lecto
|a lectoplayer
|a video
|a video player
|a videojs
|
700 |
1 |
|
|a Pale, Predrag
|4 ths
|9 5674
|
942 |
|
|
|c Z
|
999 |
|
|
|c 50790
|d 50790
|