Razvoj sustava za interakciju unutar višekorisničke umrežene igre korištenjem sustava Unreal

Sažetak na hrvatskom: Kreiranje sustava za univerzalnu interakciju sa svim mogućim tipovima objekata u sustavu Unreal na nekoj razini u višekorisničkim igrama. Cilj je je dobrim početnim dizajnom sustava eliminirati posebno baratanje za svaku novo dodanu interakciju. Uspješno je implementirano da ko...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:50794/Details
Glavni autor: Šunde, Dobrila (-)
Ostali autori: Sužnjević, Mirko (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, D. Šunde, 2019.
Predmet:
LEADER 02163na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid6697 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Šunde, Dobrila  |9 40064 
245 1 0 |a Razvoj sustava za interakciju unutar višekorisničke umrežene igre korištenjem sustava Unreal :  |b diplomski rad /  |c Dobrila Šunde ; [mentor Mirko Sužnjević]. 
246 1 |a Development of an Interaction System in a Multiplayer Networked Game in Unreal Game Engine  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b D. Šunde,  |c 2019. 
300 |a 89 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b diplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 56, datum predaje: 2019-06-28, datum završetka: 2019-07-12 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Kreiranje sustava za univerzalnu interakciju sa svim mogućim tipovima objekata u sustavu Unreal na nekoj razini u višekorisničkim igrama. Cilj je je dobrim početnim dizajnom sustava eliminirati posebno baratanje za svaku novo dodanu interakciju. Uspješno je implementirano da korisnik ne mora razmišljati o tipu objekta koji se nalazi u sceni i kako se on šalje preko mreže, nego može jednostavno na svaki nadodati željene interakcije i implementirati njihovu funkcionalnost. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: Creating a system for universal interactions with all possible types of objects at some level in the Unreal Engine in multi-player games. The goal is to eliminate the special handling of each newly added interaction with good initial system design. It's been successfully implemented that the user does not have to think about the type of the object in the scene and how it's sent over the network, but can simply add the desired interactions and implement their functionality on each of the objects in the scene. 
653 1 |a Unreal Engine 4.22, univerzalni sustav interakcija, višekorisničke mrežne igre 
653 1 |a Unreal Engine 4.22, universal interaction system, online multiplayer games 
700 1 |a Sužnjević, Mirko  |4 ths  |9 33708 
942 |c Y 
999 |c 50794  |d 50794