|
|
|
|
LEADER |
02078na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid6744
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Filipović, Miroslav
|9 40084
|
245 |
1 |
0 |
|a Rješavanje problema usmjeravanja vozila s grupiranim stanicama ograničenog kapaciteta primjenom Kohonenovih neuronskih mreža :
|b diplomski rad /
|c Miroslav Filipović ; [mentor Marin Šilić].
|
246 |
1 |
|
|a Solving Clustered Capacitated Vehicle Routing Problem Using Kohonen's Neural Networks
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b M. Filipović,
|c 2019.
|
300 |
|
|
|a 38 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b diplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 56, datum predaje: 2019-06-28, datum završetka: 2019-07-08
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Istraživanje postojećih algoritama za rješavanje problema usmjeravanja vozila. Opisane Kohonenove neuronske mreže i algoritam K-sredina koji se koriste za rješavanje problema usmjeravanja vozila s grupiranim stanicama ograničenih kapacitetom. Generiranje novih instanci nad početnim negrupiranim stanicama i opis algoritma. Ispis rezultata, komentiranje rezultata i usporedba s rezultatima koje daje Google OR-tools biblioteka.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: Studied existing algorithms for solving vehicle routing problems. Described Kohonen neural netwok and K-means algorithm which are used for solving clustered capacitated vehicle routing problems. Generating new instances out of ungrouped cities and description of that generating algorithm. Printing and commenting results. Comparing results with Goolge OR-tools library results.
|
653 |
|
1 |
|a problem usmjeravanja vozila, grupirane stanice, ograničenje kapaciteta, Kohonenove neuronske mreže, algoritam K-sredina
|
653 |
|
1 |
|a vehicle routing problem, grouped cities, capacity constraint, Kohonen neural network, K-means algorithm
|
700 |
1 |
|
|a Šilić, Marin
|4 ths
|9 40028
|
942 |
|
|
|c Y
|
999 |
|
|
|c 50815
|d 50815
|