|
|
|
|
LEADER |
02802na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid7237
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Junaković, Antonio
|9 40212
|
245 |
1 |
0 |
|a Fizikalno temeljen model ostvarivanja prikaza :
|b završni rad /
|c Antonio Junaković ; [mentor Željka Mihajlović].
|
246 |
1 |
|
|a Physically Based Rendering
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b A. Junaković,
|c 2019.
|
300 |
|
|
|a 33 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b preddiplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 41, datum predaje: 2019-06-14, datum završetka: 2019-07-12
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: U ovom završnom radu prikazane su osnove fizikalno temeljenog modela ostvarivanja prikaza pomoću Cook-Torrenceovog modela. Napravljen je kratki uvod u OpenGL grafičko programsko sučelje zajedno s načinom rada sa sjenčarima. Uveden je model mikrozrcala kao temeljni model koji opisuje površinu bilo kojeg materijala, te je objašnjena općenita jednadžba ostvarivanja prikaza. Opisana je uloga funkcije distribucije dvosmjerne refleksije te je uveden Cook-Torranceov model kao najčešći model njene aproksimacije. Objašnjena je ideja funkcije distribucije normala, Fresnelovog koeficijenta te geometrijske funkcije. Prikazani su načini zrcaljenja okoliša i metode osvjetljavanja temeljenog na slici.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: In this thesis physically based rendering method based on the Cook-Torrance equation is explained. A short introduction to OpenGL graphical API is shown alongside with the shader workflow. The microfacet theory is introduced as a basis for describing any material surface and the general rendering equation is explained. The role of bidirectional reflectance distribution function is clarified and the Cook-Torrance equation is introduced as its most common form. The idea of normal distribution function, Fresnel equation and geometry function is explained. Some methods of environment reflection mapping and image based lighting are shown.
|
653 |
|
1 |
|a fizikalno temeljen model ostvarivanja prikaza
|a Cook-Torranceov model
|a model mikrozrcala
|a funkcija distribucije dvosmjerne refleksije
|a funkcija distribucije normala
|a Fresnelov koeficijent
|a geometrijska funkcija
|a zrcaljenje okoliša
|a osvjetljavanje temeljeno na slici
|a OpenGL
|a GLSL
|
653 |
|
1 |
|a physically based rendering model
|a Cook-Torrance equation
|a microfacet model
|a bidirectional reflectance distribution function
|a normal distribution function
|a Fresnel equation
|a geometry function
|a environment reflection mapping
|a image based lighting
|a OpenGL
|a GLSL
|
700 |
1 |
|
|a Mihajlović, Željka
|4 ths
|9 9548
|
942 |
|
|
|c Z
|
999 |
|
|
|c 50939
|d 50939
|