Korisničko programiranje u kontekstu interneta stvari

Sažetak na hrvatskom: Ovaj rad opisuje korisnički programski jezik za Internet stvari kojemu je uloga upravljanje stvari uključujući komunikaciju s oblakom i napravama. Jezik je pojednostavljen za što lakše razumijevanje i korištenje. Prvo je objašnjena uloga i svrha jezika, a zatim je opisana struk...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:50982/Details
Glavni autor: Matešić, Maja (-)
Ostali autori: Jelenković, Leonardo (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, M. Matešić, 2019.
Predmet:
LEADER 01984na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid7255 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Matešić, Maja  |9 40258 
245 1 0 |a Korisničko programiranje u kontekstu interneta stvari :  |b završni rad /  |c Maja Matešić ; [mentor Leonardo Jelenković]. 
246 1 |a User Friendly Programming for a Device in Internet of Things  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b M. Matešić,  |c 2019. 
300 |a 30 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b preddiplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Računalno inženjerstvo, šifra smjera: 40, datum predaje: 2019-06-14, datum završetka: 2019-07-12 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Ovaj rad opisuje korisnički programski jezik za Internet stvari kojemu je uloga upravljanje stvari uključujući komunikaciju s oblakom i napravama. Jezik je pojednostavljen za što lakše razumijevanje i korištenje. Prvo je objašnjena uloga i svrha jezika, a zatim je opisana struktura, sintaksa i oblik pravila i naredbi te što se događa njihovim izvođenjem. Na kraju su dani primjeri pravila i rezultati njihovog pokretanja.  
520 3 |a Sažetak na engleskom: This document presents user friendly programming language for Internet of Thing devices which could be used to control devices and facilitate their communication with the Cloud and device peripherals, abstracting both. Language is simplified for easier understanding and use. Firstly, the role and the purpose of language are explained, then structure, syntax and form of rules and commands and what happens when they execute are described. Examples of rules and results of their launch are shown in the end. 
653 1 |a Internet stvari  |a korisničko programiranje 
653 1 |a Internet of Things  |a User Friendly Programming 
700 1 |a Jelenković, Leonardo  |4 ths  |9 24929 
942 |c Z 
999 |c 50982  |d 50982