Izrada mrežne višekorisničke igre u sustavu Unreal korištenjem nacrta

Sažetak na hrvatskom: U ovom radu implementirana je mrežna višekorisnička igra pomoću jezika C++ te sustava za razvoj igara Unreal. Igra se igra u koperativnom modu gdje igrači zajedničkim snagama moraju doći do cilja eliminirajući pritom neprijatelje kojima upravlja umjetna inteligencija. U sklopu...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:50989/Details
Glavni autor: Barić, Hari (-)
Ostali autori: Sužnjević, Mirko (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, H. Barić, 2019.
Predmet:
LEADER 02018na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid6614 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Barić, Hari  |9 40265 
245 1 0 |a Izrada mrežne višekorisničke igre u sustavu Unreal korištenjem nacrta :  |b diplomski rad /  |c Hari Barić ; [mentor Mirko Sužnjević]. 
246 1 |a Development of a Networked Multiplayer Game in Unreal Game Engine Using Blueprints  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b H. Barić,  |c 2019. 
300 |a 39 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b diplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Računalno inženjerstvo, šifra smjera: 55, datum predaje: 2019-06-28, datum završetka: 2019-07-12 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: U ovom radu implementirana je mrežna višekorisnička igra pomoću jezika C++ te sustava za razvoj igara Unreal. Igra se igra u koperativnom modu gdje igrači zajedničkim snagama moraju doći do cilja eliminirajući pritom neprijatelje kojima upravlja umjetna inteligencija. U sklopu ovog rada opisani su korišteni alati, postupak implementacije modela igre u jeziku C++, te korištenje alata za vizualno skriptiranje za izradu novih i proširenje gotovih modela.  
520 3 |a Sažetak na engleskom: The focus of this thesis is the development of networked multiplayer game in C++ programming language and using Unreal Game Engine. The game is played in co-op mode where players are coupled as joint forces to fight enemies controlled by artificial intelligence. The thesis contains information about used tools, development of game models in C++ and using Blueprints visual scripting tool for creating new and upgrading existing models.  
653 1 |a razvoj igara  |a Unreal Engine  |a višekorisnička igra  |a nacrti  |a mrežna igra 
653 1 |a game development  |a Unreal Engine  |a multiplayer game  |a Blueprints 
700 1 |a Sužnjević, Mirko  |4 ths  |9 33708 
942 |c Y 
999 |c 50989  |d 50989