Modeliranje i simulacija raspodjeljenog hibridnog sustava pogona vozila

Sažetak na hrvatskom: Glavni problem današnjih električnih vozila je njihov domet. Kako bi se tome doskočilo, razvijaju se hibridna električna vozila kojima dodatnu energiju daje motor s unutarnjim sagorijevanjem. U ovome radu modelirana je serijsko – paralelna topologija hibridnog vozila. Naime, to...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:51012/Details
Glavni autor: Malović, Zvonimir (-)
Ostali autori: Jakopović, Željko (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, Z. Malović, 2019.
Predmet:
LEADER 02826na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid7296 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Malović, Zvonimir  |9 40287 
245 1 0 |a Modeliranje i simulacija raspodjeljenog hibridnog sustava pogona vozila :  |b završni rad /  |c Zvonimir Malović ; [mentor Željko Jakopović]. 
246 1 |a Modeling and Simulation of Power Split Hybrid Vehicle System  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b Z. Malović,  |c 2019. 
300 |a 59 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b preddiplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Automatika, šifra smjera: 33, datum predaje: 2019-06-14, datum završetka: 2019-07-12 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Glavni problem današnjih električnih vozila je njihov domet. Kako bi se tome doskočilo, razvijaju se hibridna električna vozila kojima dodatnu energiju daje motor s unutarnjim sagorijevanjem. U ovome radu modelirana je serijsko – paralelna topologija hibridnog vozila. Naime, topologija se sastoji od dva električna stroja te motora s unutarnjim sagorijevanjem koji su spojeni zajedno preko mehaničke poveznice. Objašnjen je problem upravljanja brzinom vrtnje pojedinih strojeva te uloga učinske elektronike u tom upravljanju. Opisan je i put kretanja energije unutar ovog sustava. Simulacija se provodi za dvije brzine kretanja vozila te dvije različite radne točke motora s unutarnjim sagorijevanjem. Topologija vozila izrađena je i simulirana u programskom alatu PLECS. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: Main problem in todays electric vehicles is their range. To solve this, hybrid electric vehicles are developed in which the internal combustion engine gives additional energy. This thesis gives an overview of series – parallel hybrid vehicle (power split hybrid). The topology consists of two electric machines and internal combustion engine connected together via a mechanical link. Power electronics have a critical role in management of rotational speeds of each machine which is described in this paper. Electrical and mechanical energy subsystems of this topology are also clarified. The simulation is carried out for two vehicle speeds and two different operating points of internal combustion engine. The vehicle topology is modeled and simulated in PLECS program tool. 
653 1 |a hibridno električno vozilo  |a električni stroj  |a motor s unutarnjim sagorijevanjem  |a planetarni prijenos  |a istosmjerni pretvarač  |a izmjenjivač  |a upravljanje brzinom vrtnje 
653 1 |a hybrid electric vehicle  |a electric machine  |a internal combustion engine  |a planetary gear set  |a DC converter  |a inverter  |a rotation speed control 
700 1 |a Jakopović, Željko  |4 ths  |9 9556 
942 |c Z 
999 |c 51012  |d 51012