|
|
|
|
LEADER |
02826na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid7296
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Malović, Zvonimir
|9 40287
|
245 |
1 |
0 |
|a Modeliranje i simulacija raspodjeljenog hibridnog sustava pogona vozila :
|b završni rad /
|c Zvonimir Malović ; [mentor Željko Jakopović].
|
246 |
1 |
|
|a Modeling and Simulation of Power Split Hybrid Vehicle System
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b Z. Malović,
|c 2019.
|
300 |
|
|
|a 59 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b preddiplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Automatika, šifra smjera: 33, datum predaje: 2019-06-14, datum završetka: 2019-07-12
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Glavni problem današnjih električnih vozila je njihov domet. Kako bi se tome
doskočilo, razvijaju se hibridna električna vozila kojima dodatnu energiju daje motor
s unutarnjim sagorijevanjem. U ovome radu modelirana je serijsko – paralelna
topologija hibridnog vozila. Naime, topologija se sastoji od dva električna stroja te
motora s unutarnjim sagorijevanjem koji su spojeni zajedno preko mehaničke
poveznice. Objašnjen je problem upravljanja brzinom vrtnje pojedinih strojeva te
uloga učinske elektronike u tom upravljanju. Opisan je i put kretanja energije unutar
ovog sustava. Simulacija se provodi za dvije brzine kretanja vozila te dvije različite
radne točke motora s unutarnjim sagorijevanjem. Topologija vozila izrađena je i
simulirana u programskom alatu PLECS.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: Main problem in todays electric vehicles is their range. To solve this, hybrid
electric vehicles are developed in which the internal combustion engine gives
additional energy. This thesis gives an overview of series – parallel hybrid vehicle
(power split hybrid). The topology consists of two electric machines and internal
combustion engine connected together via a mechanical link. Power electronics have
a critical role in management of rotational speeds of each machine which is described
in this paper. Electrical and mechanical energy subsystems of this topology are also
clarified. The simulation is carried out for two vehicle speeds and two different
operating points of internal combustion engine. The vehicle topology is modeled and
simulated in PLECS program tool.
|
653 |
|
1 |
|a hibridno električno vozilo
|a električni stroj
|a motor s unutarnjim sagorijevanjem
|a planetarni prijenos
|a istosmjerni pretvarač
|a izmjenjivač
|a upravljanje brzinom vrtnje
|
653 |
|
1 |
|a hybrid electric vehicle
|a electric machine
|a internal combustion engine
|a planetary gear set
|a DC converter
|a inverter
|a rotation speed control
|
700 |
1 |
|
|a Jakopović, Željko
|4 ths
|9 9556
|
942 |
|
|
|c Z
|
999 |
|
|
|c 51012
|d 51012
|