Razvoj računalnog igrača za igru Dama

Sažetak na hrvatskom: U radu su razmotreni algoritmi korišteni u razvoju računalnog igrača za igru damu. Opisan je postupak donošenja optimalnih odluka uz proizvoljnu količinu računalnih resursa. Opisan je algoritam minimax za odabir poteza. Opisan je algoritam alfa-beta koji donosi odluke na isti n...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:51090/Details
Glavni autor: Magdić, Antun (-)
Ostali autori: Čupić, Marko (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, A. Magdić, 2019.
Predmet:
LEADER 02255na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid7230 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Magdić, Antun  |9 40362 
245 1 0 |a Razvoj računalnog igrača za igru Dama :  |b završni rad /  |c Antun Magdić ; [mentor Marko Čupić]. 
246 1 |a Development of Computer Player for Checkers Game  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b A. Magdić,  |c 2019. 
300 |a 39 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b preddiplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 41, datum predaje: 2019-06-14, datum završetka: 2019-09-05 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: U radu su razmotreni algoritmi korišteni u razvoju računalnog igrača za igru damu. Opisan je postupak donošenja optimalnih odluka uz proizvoljnu količinu računalnih resursa. Opisan je algoritam minimax za odabir poteza. Opisan je algoritam alfa-beta koji donosi odluke na isti način kao i algoritam minimax, ali ima bolju srednju vremensku složenost. Razmotrene su različite heuristike koje je moguće koristiti za algoritme minimax i alfa-beta. Opisan je algoritam pretraživanja stabla metodom Monte Carlo. Predloženi su budući pravci razvoja računalnog igrača. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: The paper considers algorithms used in the development od the computer player for the game of checkers. It describes the process of optimal decision making with an arbitrary quantity of computing resources. It also describes the minimax algorithm for move selection. Furthermore, it describes the alpha-beta algorithm that makes decisions in the same manner as the minimax algorithm, but with a better time complexity. The paper considers various heuristics that can be used for the minimax and alpha-beta algorithms. It describes the Monte Carlo tree search algorithm. The paper suggests future directions in the development of the computer player. 
653 1 |a dama  |a minimax  |a alfa-beta  |a stablo igre  |a MCTS  |a Monte Carlo 
653 1 |a checkers  |a draughts  |a minimax  |a alpha-beta  |a game tree  |a MCTS  |a Monte Carlo 
700 1 |a Čupić, Marko  |4 ths  |9 31150 
942 |c Z 
999 |c 51090  |d 51090