|
|
|
|
LEADER |
01743na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid7159
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Katalinić, Lovro
|9 40439
|
245 |
1 |
0 |
|a Miješanje animacija modela čovjeka :
|b završni rad /
|c Lovro Katalinić ; [mentor Željka Mihajlović].
|
246 |
1 |
|
|a Blending Animations of the Human Model
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b L. Katalinić,
|c 2019.
|
300 |
|
|
|a 31 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b preddiplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 41, datum predaje: 2019-06-14, datum završetka: 2019-07-12
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Prvi dio završnog rada prati izradu modela čovjeka, teksturiranje modela, spajanje
modela s armaturom te stvaranje osnovnih animacija unutar programa Blender. Drugi
dio opisuje učitavanje modela i animacija u grafički pogon Unreal, stvaranje logike
koja povezuje unos korisnika i animacije te miješanje animacija hoda i trčanja.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: First part of the final work describes process of manikin modelling, texturing and
rigging model. It also covers creation of basic animations for model. Second part
concentrates on importing created assets into Unreal game engine and implementation
of interaction between user inputs and animations. Blend space feature in game engine
is also demonstrated on walk and run animations.
|
653 |
|
1 |
|a modeliranje
|a tekstura
|a armatura
|a animacija
|a Blender
|a Unreal
|
653 |
|
1 |
|a modelling
|a texture
|a rigging
|a animation
|a Blender
|a Unreal
|
700 |
1 |
|
|a Mihajlović, Željka
|4 ths
|9 9548
|
942 |
|
|
|c Z
|
999 |
|
|
|c 51164
|d 51164
|