Analiza sentimenta u recenzijama proizvoda
Sažetak na hrvatskom: Cilj ovog rada bio je izgraditi model strojnog učenja koji može što preciznije moguće predvidjeti broj zvjezdica (rejting) neke recenzije proizvoda, koriste ́ci tekst recenzije. Recenzije su dane u Amazonovom skupu podataka. Svaka recenzija ima tijelo, naslov i broj zvjezdica....
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:51181/Similar |
|---|---|
| Glavni autor: | Palić, Niko (-) |
| Ostali autori: | Šnajder, Jan (Thesis advisor) |
| Vrsta građe: | Drugo |
| Impresum: |
Zagreb,
N. Palić,
2019.
|
| Predmet: |
APA stil citiranja
Palić, N., & Šnajder, J. (2019). Analiza sentimenta u recenzijama proizvoda: Analiza sentimenta u recenzijama proizvoda : završni rad. Zagreb: N. Palić.
Chicago stil citiranjaPalić, Niko, and Jan Šnajder. Analiza sentimenta u recenzijama proizvoda: Analiza sentimenta u recenzijama proizvoda : završni rad. Zagreb: N. Palić, 2019.
MLA stil citiranjaPalić, Niko, and Jan Šnajder. Analiza sentimenta u recenzijama proizvoda: Analiza sentimenta u recenzijama proizvoda : završni rad. Zagreb: N. Palić, 2019.