|
|
|
|
LEADER |
02901na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid6845
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Jukić, Luka
|9 40485
|
245 |
1 |
0 |
|a Izrada strateške igre uloga korištenjem programskog alata Unity :
|b diplomski rad /
|c Luka Jukić ; [mentor Boris Milašinović].
|
246 |
1 |
|
|a Implementation of Strategy Role-playing Game using Unity Game Engine
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b L. Jukić,
|c 2019.
|
300 |
|
|
|a 77 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b diplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Programsko inženjerstvo i informacijski sustavi, šifra smjera: 54, datum predaje: 2019-06-28, datum završetka: 2019-07-04
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: U radu je osmišljena stateška igra uloga. Za izradu je korišten programski alat Unity, a primarna platforma je bila PC, s razmatranjem mogućnosti potpore na mobilinim uređajima. U igri se ostvarila mogućnost borbe protiv likova na mapi određenom poljima u kojem se koriste razne komande, te istraživanje svijeta koje uključuje dijaloge s likovima na mapi, skupljanje predmeta i opreme, rješavanje zadataka, kupovina i prodaja predmeta.
Prikazana su ostvarenja tih zahtjeva opisom razreda koji su korišteni u igri, njihovom povezanošću s drugim razredima, objašnjen je koncept strategijske igre uloge, prikazane su slike iz igre, spomenute su slične igre, te se pokazao utjecaj koda na performance igre.
Na kraju stiže zaključak o iskustvu izrade igre, ostvarenju ciljeva postavljenih pred radom, razmišljanje o mogućim poboljšanjima, problemima, te što treba napraviti kako bi igra bila igriva i na mobilnim uređajima.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: This work describes how a Strategy RPG game was made using Unity. Target platform was PC, mobile platforms were also given consideration. In the game you can fight other characters on a grid based map using many different commands, you can also explore the world where you can have converastions with NPCs, collect items and equipment, go on quests, buy and sell items.
Game functionality was shown with description of classes that were used for this game and their connection to other classes, strategy RPG term was explained, game screenshots were shown, similar game were mentioned and game performance was analyzed.
The work concludes with my experience of making this game, thoughts on goal accomplishments, thoughts about improving the game, problems while making it and what work needs to be done to make the game playable on mobile devices.
|
653 |
|
1 |
|a Igra uloga
|a strategija
|a Unity
|a C#
|a PC
|a razvijanje igara
|a igra
|a polja
|
653 |
|
1 |
|a RPG
|a strategy
|a Unity
|a C#
|a PC
|a game development
|a game
|a tiles
|
700 |
1 |
|
|a Milašinović, Boris
|4 ths
|9 31077
|
942 |
|
|
|c Y
|
999 |
|
|
|c 51207
|d 51207
|