Prigušivanje njihanja tereta kod mosnih dizalica s magnetskom gredom

Sažetak na hrvatskom: Glavni cilj ovog diplomskog rada je razvoj algoritma za prigušenje rotacijskog njihanja tereta kod mosnih dizalica s rotacijskom magnetskom gredom. Proučena je mosna dizalica te izveden njen dinamički model pomoću Lagrangeove jednadžbe. Također je proučen Antisway algoritam za...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:51229/Details
Glavni autor: Kožarec, Antonio (-)
Ostali autori: Sumina, Damir (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, A. Kožarec, 2019.
Predmet:
LEADER 02580na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid6593 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Kožarec, Antonio  |9 40508 
245 1 0 |a Prigušivanje njihanja tereta kod mosnih dizalica s magnetskom gredom :  |b diplomski rad /  |c Antonio Kožarec ; [mentor Damir Sumina]. 
246 1 |a Load swing damping in overhead traveling crane with magnetic beam  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b A. Kožarec,  |c 2019. 
300 |a 39 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b diplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Elektrotehnički sustavi i tehnologija, šifra smjera: 50, datum predaje: 2019-06-28, datum završetka: 2019-07-10 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Glavni cilj ovog diplomskog rada je razvoj algoritma za prigušenje rotacijskog njihanja tereta kod mosnih dizalica s rotacijskom magnetskom gredom. Proučena je mosna dizalica te izveden njen dinamički model pomoću Lagrangeove jednadžbe. Također je proučen Antisway algoritam za prigušenje njihanja tereta nastalog translacijskim gibanjem dizalice. Antisway algoritam se temelji na teoriji Input shapinga koja je detaljno opisana u ovom radu. Algoritam za prigušenje rotacijskog njihanja tereta je razvijen pomoću dinamičkog modela rotacijske magnetske grede i Input shaping metode prigušenja oscilacijskih sustava. Utjecaj algoritma je simuliran u programskim okruženjima Matlab i Simulink te detaljno analiziran. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: The main objective of this graduate thesis is the development of an algorithm to dampen the rotational load sway caused by rotation of the overhead crane magnetic beam. The overhead crane is studied and its dynamic model was derived using the Lagrange equation. An Antisway algorithm for damping load sway caused by movement of the crane trolley is also studied. Antisway algorithm is based on the theory of Input shaping which is described in detail in this thesis. An Algorithm for damping the rotational load sway was developed using a dynamic model of rotary magnetic beam and Input shaping method for damping the oscillation system. The Algorithm is simulated in Matlab and Simulink and analyzed in detail. 
653 1 |a mosna dizalica  |a magnetska greda  |a upravljanje  |a prigušenje  |a njihanje  |a Antisway  |a Input shaping 
653 1 |a Overhead crane  |a magnetic beam  |a control  |a damping  |a sway  |a Antisway  |a Input shaping 
700 1 |a Sumina, Damir  |4 ths  |9 40509 
942 |c Y 
999 |c 51229  |d 51229