Sustav za praćenje rada na projektu

Sažetak na hrvatskom: Cilj rada je proučiti postojeća programska rješenja za problem praćenja rada na projektu te ponuditi vlastito rješenje za navedeni problem. Rezultat rada je sustav s dva korisnička sučelja, web i mobilnim, koji pomaže poslodavcu ali i zaposlenicima da što manje vremena troše na...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:51271/Details
Glavni autor: Paladin, Josip (-)
Ostali autori: Fertalj, Krešimir (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, J. Paladin, 2019.
Predmet:
LEADER 03279na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid6613 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Paladin, Josip  |9 40552 
245 1 0 |a Sustav za praćenje rada na projektu :  |b diplomski rad /  |c Josip Paladin ; [mentor Krešimir Fertalj]. 
246 1 |a Project tracking system  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b J. Paladin,  |c 2019. 
300 |a 74 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b diplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Programsko inženjerstvo i informacijski sustavi, šifra smjera: 54, datum predaje: 2019-06-28, datum završetka: 2019-07-05 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Cilj rada je proučiti postojeća programska rješenja za problem praćenja rada na projektu te ponuditi vlastito rješenje za navedeni problem. Rezultat rada je sustav s dva korisnička sučelja, web i mobilnim, koji pomaže poslodavcu ali i zaposlenicima da što manje vremena troše na evidenciju radnog vremena. Konkretno, poslodavcu je omogućeno jednostavno upravljanje radnim prostorom koji uključuje zaposlenike, klijente, projekte, zadatke i konkretne aktivnosti zaposlenika. Dostupno mu je grupiranje i filtriranje podataka po različitim kriterijima kako bi dobio bolji uvid u to koliko se vremena provodi na radu za konkretne klijente, projekte, zadatke, vrste aktivnosti i slično. Također olakšano mu je i praćenje stanja projekata, zadataka te izvoz određenih podataka. Zaposlenicima aplikacija ubrzava i olakšava evidentiranje vlastitih aktivnosti kako bi na taj posao, koji se najčešće obavlja svaki dan, trošili što manje vremena i pri tome činili manje grešaka. To im je omogućeno unosom kroz web sučelje ili očitavanjem na pristupnim točkama pomoću QR koda. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: The goal of this thesis was to give an overview of the existing software solutions for monitoring work on projects and to give out own solution for the said problem. The result of the work is a system with two user interfaces, web and mobile, that help the employer, and workers spend less time on time tracking. More specifically, employer is enabled to simply manage its workspace which includes managing employees, clients, projects, tasks and employee activities. Data grouping and data filtering based on different criteria is available with the goal of providing better insight into how much time is spent working for specific clients, projects, tasks, activity types. Moreover, tracking state of projects, tasks and export of the certain dana is made easier. For employees, the application makes easy and quicker, tracking of own activities so that this chore, which is mainly done on daily basis, takes less time and is less prone to error. This is enabled by entering dana through web interface or by scanning through access points using QR code. 
653 1 |a radno vrijeme  |a programska podrška  |a web aplikacija  |a mobilna aplikacija  |a QR kod  |a praćenje rada  |a praćenje projekta 
653 1 |a Worktime  |a software support  |a web application  |a mobile application  |a QR code  |a time tracking  |a project tracking 
700 1 |a Fertalj, Krešimir  |4 ths  |9 9563 
942 |c Y 
999 |c 51271  |d 51271