Primjena konvolucijskih neuronskih mreža u digitalnim igrama na problem prepoznavanja oblika

Sažetak na hrvatskom: Ovaj diplomski rad obuhvaća proces izrade i analizu konvolucijske neuronske mreže koja se koristi za funkcionalnost u digitalnoj igri. Cilj mreže je prepoznavanje 6 različitih objekata koje igrač može nacrtati. U uvodu je objašnjena motivacija za projekt, problemi s kojima se s...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:51306/Details
Glavni autor: Franjić, Marko (-)
Ostali autori: Skorin-Kapov, Lea (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, M. Franjić, 2019.
Predmet:
LEADER 03972na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 en d
035 |a (HR-ZaFER)ferid6542 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Franjić, Marko  |9 40592 
245 1 0 |a Primjena konvolucijskih neuronskih mreža u digitalnim igrama na problem prepoznavanja oblika :  |b diplomski rad /  |c Marko Franjić ; [mentor Lea Skorin-Kapov]. 
246 1 |a The Application of Convolutional Neural Networks for Recognizing Objects in Digital Games  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b M. Franjić,  |c 2019. 
300 |a 61 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b diplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Programsko inženjerstvo i informacijski sustavi, šifra smjera: 54, datum predaje: 2019-06-28, datum završetka: 2019-07-12 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Ovaj diplomski rad obuhvaća proces izrade i analizu konvolucijske neuronske mreže koja se koristi za funkcionalnost u digitalnoj igri. Cilj mreže je prepoznavanje 6 različitih objekata koje igrač može nacrtati. U uvodu je objašnjena motivacija za projekt, problemi s kojima se suočavamo, te završava s prikazom mogućih rješenja. Naglasak je stavljen na to zašto su donesene određene odluke i zašto se koriste određene tehnologije za rješavanje problema. Kroz glavni dio rada dan je teorijski pregled tih tehnologija, uz stavljanja konvolucijske neuronske mreže u prvi plan i njihovu uključenost u industriji digitalnih igara, te njihovih stvarnih primjena u programskom alatu za izradu digitalnih igara Unity. Objašnjene su sve strukture mreže, kako su međusobno povezane, te procesi treniranja i testiranja mreže. Navedeni su razlozi zašto je odlučeno za određenu strukturu mreže i svi njeni dijelovi su detaljno objašnjeni. Glavni dio završava s poglavljem koje opisuje sakupljanje podataka za treniranje i testiranje mreže. U zadnjim su poglavljima objašnjeni parametri mreže, kako njihova promjena utječe na mrežu te analiza koja rezultira pronalaskom optimalnih vrijednosti i struktura tih parametara. Na kraju su opisani doneseni zaključci te je postavljen plan za budući rad.  
520 3 |a Sažetak na engleskom: This thesis covers the development and analysis of a convolutional neural network and its function in a digital game. The purpose of the network is the recognition of 6 different objects that a player can draw during gameplay. The thesis describes the motivation for this work, problems that were faced, and a description of possible solutions. The emphasis is given on why certain choices have been taken, and why certain technologies were used to try to solve the issues. Through the main part of the thesis, the theoretical background for those technologies is given, focusing on explaining the convolutional neural network, together with their use in the digital games industry, and their actual implementation in the Unity game engine software. All the structures of the CNN, how they are connected, and the processes of network training and testing are explained. The reasons are given as to why the network structure is decided to be implemented in a certain way and all parts of the implementation are explained in length. Finally, an explanation is provided of datasets collected for the training and testing of the network. The last part of the thesis covers the network parameters, how they can change the network, and the analysis which results in finding the optimal values or structures of those parameters. At the end, the conclusions are drawn and the plan for the possible future work is set.  
653 1 |a umjetna inteligencija  |a konvolucijska neuronska mreža  |a digitalna igra  |a Unity  |a analiza  |a parametri  |a optimizacija 
653 1 |a artificial intelligence  |a convolutional neural network  |a Unity  |a analysis  |a parameters  |a optimization 
700 1 |a Skorin-Kapov, Lea  |4 ths  |9 30756 
942 |c Y 
999 |c 51306  |d 51306