|
|
|
|
LEADER |
02742na a2200241 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
005 |
20200309110027.0 |
008 |
160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
999 |
|
|
|c 51425
|d 51425
|
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid6858
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Hrgović, Luka
|9 40164
|
245 |
1 |
0 |
|a Web-aplikacija za komunikaciju građana i gradskih servisnih službi :
|b završni rad /
|c Luka Hrgović ; [mentor Ljiljana Brkić].
|
246 |
1 |
|
|a Web Application for Communication Between Citizens and City Services
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b L. Hrgović,
|c 2019.
|
300 |
|
|
|a 40 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM (nedostaje)
|
502 |
|
|
|b preddiplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Programsko inženjerstvo i informacijski sustavi, šifra smjera: 39, datum predaje: 2019-06-14, datum završetka: 2019-07-12
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Web aplikacija za komunikaciju građana i gradskih servisnih službi služi za unaprjeđenje komunikacije, korištene za rješavanje svakodnevnih problema, vezanih uz promet i okoliš. Građani stvaraju objave, koje predstavljaju probleme, i ocjenjuju objave drugih (like/dislike), pružajući tako gradskim servisnim službama uvid, koje probleme smatraju najprioritetnijima. Gradske servisne službe tada, prema glasovima građana, rješavaju problem opisan objavom. Nakon utvrđivanja koji problem rješavati, slijedi potvrda istinitosti, i fizička sanacija od strane zaduženog izvođača radova. Tijekom cijelog procesa rješavanja problema opisanog objavom, omogućen je jednostavan uvid u status, a pojedinim zaposlenicima gradskih servisnih službi i u statistike o objavama.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: Web Application for Communication Between Citizens and City Services is used to improve communication for report a traffic or environment problems. Citizens create announcements, that describe problems. They also react to others announcements, using „like“ or „dislike“ buttons. That feedback provided to City Services what citizens consider major problems. According to citizens' votes, problems are sorted for resolving. After determination, which problem to solve, problem need to be verified and after that, given to contractor for physical repair. Throughout the process of solving, it's easy to track current status. City services employees can track it even more advanced and they have view into various statistics.
|
653 |
|
1 |
|a Web aplikacija, Okoliš, Promet, Prijava problema, Gradske servisne službe, Građani, Like, Dislike
|
653 |
|
1 |
|a Web application, Environment, Traffic, Problem report, City Service, Citizens, Like, Dislike
|
700 |
1 |
|
|a Brkić, Ljiljana
|4 ths
|9 30847
|
942 |
|
|
|c Z
|2 udc
|