|
|
|
|
LEADER |
02455na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid6707
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Strizrep, Ivan
|9 40883
|
245 |
1 |
0 |
|a Automatska identifikacija individualnih strategija učenja korištenjem edukacijskih robota i analitike učenja :
|b diplomski rad /
|c Ivan Strizrep ; [mentor Ana Sović Kržić].
|
246 |
1 |
|
|a Automated Identification of Individual Learning Strategies Using Educational Robots and Learning Analytics
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b I. Strizrep,
|c 2019.
|
300 |
|
|
|a 38 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b diplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Obradba informacija, šifra smjera: 51, datum predaje: 2019-06-28, datum završetka: 2019-07-12
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: U radu je opisan postupak detekcije različitih strategija učenja pojedinaca pri programiranju edukacijskih robota u Lego Mindstroms EV3 aplikaciji. Detekcija se obavlja standardnim procesom otkrivanja korisnog znanja iz velike količine podataka: definicija atributa – prikupljanje podataka – obrada podataka – razvoj metrika – analiza i evaluacija – vizualizacija – izvještavanje – razvoj znanja. U sklopu faze analiza i evaluacija koristi se analiza glavnih komponenti i algoritam k-sredina koji služi za grupiranje. Navedenim postupkom detektirano je pet osnovnih strategija učenja.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: This work describes the process of detecting different user's learning strategies while programming educational robots in Lego Mindstorms EV3 application. Detection is performed using a standard knowledge discovery process: attribute definition – data acquisition – data pre-processing – metrics development – analysis and evaluation – visualization – reporting – knowledge deployment. Within the analysis and evaluation phase, principal component analysis and k-means clustering is used. Five basic learning strategies were identified by this procedure.
|
653 |
|
1 |
|a analitika igara
|a Lego Mindstorms EV3
|a strojno učenje
|a rudarenje podatcima
|a analiza glavnih komponenti
|a algoritam k-sredina
|
653 |
|
1 |
|a game analytics
|a Lego Mindstorms EV3
|a machine learning
|a data mining
|a prinicpal component analysis
|a k-means clustering
|
700 |
1 |
|
|a Sović Kržić, Ana
|4 ths
|9 40241
|
942 |
|
|
|c Y
|
999 |
|
|
|c 51592
|d 51592
|