Automatska identifikacija individualnih strategija učenja korištenjem edukacijskih robota i analitike učenja

Sažetak na hrvatskom: U radu je opisan postupak detekcije različitih strategija učenja pojedinaca pri programiranju edukacijskih robota u Lego Mindstroms EV3 aplikaciji. Detekcija se obavlja standardnim procesom otkrivanja korisnog znanja iz velike količine podataka: definicija atributa – prikupljan...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:51592/Details
Glavni autor: Strizrep, Ivan (-)
Ostali autori: Sović Kržić, Ana (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, I. Strizrep, 2019.
Predmet:
LEADER 02455na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid6707 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Strizrep, Ivan  |9 40883 
245 1 0 |a Automatska identifikacija individualnih strategija učenja korištenjem edukacijskih robota i analitike učenja :  |b diplomski rad /  |c Ivan Strizrep ; [mentor Ana Sović Kržić]. 
246 1 |a Automated Identification of Individual Learning Strategies Using Educational Robots and Learning Analytics  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b I. Strizrep,  |c 2019. 
300 |a 38 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b diplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Obradba informacija, šifra smjera: 51, datum predaje: 2019-06-28, datum završetka: 2019-07-12 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: U radu je opisan postupak detekcije različitih strategija učenja pojedinaca pri programiranju edukacijskih robota u Lego Mindstroms EV3 aplikaciji. Detekcija se obavlja standardnim procesom otkrivanja korisnog znanja iz velike količine podataka: definicija atributa – prikupljanje podataka – obrada podataka – razvoj metrika – analiza i evaluacija – vizualizacija – izvještavanje – razvoj znanja. U sklopu faze analiza i evaluacija koristi se analiza glavnih komponenti i algoritam k-sredina koji služi za grupiranje. Navedenim postupkom detektirano je pet osnovnih strategija učenja. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: This work describes the process of detecting different user's learning strategies while programming educational robots in Lego Mindstorms EV3 application. Detection is performed using a standard knowledge discovery process: attribute definition – data acquisition – data pre-processing – metrics development – analysis and evaluation – visualization – reporting – knowledge deployment. Within the analysis and evaluation phase, principal component analysis and k-means clustering is used. Five basic learning strategies were identified by this procedure.  
653 1 |a analitika igara  |a Lego Mindstorms EV3  |a strojno učenje  |a rudarenje podatcima  |a analiza glavnih komponenti  |a algoritam k-sredina 
653 1 |a game analytics  |a Lego Mindstorms EV3  |a machine learning  |a data mining  |a prinicpal component analysis  |a k-means clustering 
700 1 |a Sović Kržić, Ana  |4 ths  |9 40241 
942 |c Y 
999 |c 51592  |d 51592