|
|
|
|
LEADER |
02867na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid7210
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Lukić, Manuela
|9 40927
|
245 |
1 |
0 |
|a Web-aplikacija za učenje Pythona :
|b završni rad /
|c Manuela Lukić ; [mentor Ivica Botički].
|
246 |
1 |
|
|a Web application for learning Python
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b M. Lukić,
|c 2019.
|
300 |
|
|
|a 25 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b preddiplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Programsko inženjerstvo i informacijski sustavi, šifra smjera: 39, datum predaje: 2019-06-14, datum završetka: 2019-07-12
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Djeca se u ranoj dobi krenu zanimati za programiranje. U svrhu omogućavanja zanimljivijeg načina učenja i zabavnijeg načina provjere znanja programiranja i algoritamskog načina razmišljanja, razvijena je web-aplikacija Pythonko koja učenicima osnovnih škola omogućava lakše i zanimljivije učenje programiranja u programskom jeziku Python. Učenici mogu rješavati kvizove odgovarajući na pitanja s više ponuđenih odgovora različitih težina. Pitanja se odnose na programski jezik Python i njegovu sintaksu pisanja programa, ali i pronalazak pogrešaka u programu i algoritamski način razmišljanja. Učenici mogu pratiti svoj napredak pregledom svojih riješenih kvizova. Učitelji su ti koji mogu dodavati nova pitanja i nove teme u sustav. Poslužiteljski dio aplikacije ostvaren je u Node.js, dok je korisničko sučelje razvijeno pomoću JavaScript biblioteke React.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: Children are becoming interested in programming at an early age. In order to provide a more interesting way of learning and a more fun way of checking the knowledge of programming and algorithmic thinking, a Python web application has been developed that enables elementary school pupils to learn more easily and more effectively in Python programming language. Students can solve quizzes by answering questions with multiple answers of different levels. The questions are related to the programming language of Python and its syntax writing program, as well as finding bugs in the program and algorithmic way of thinking. Students can track their progress by reviewing their solved quizzes. Teachers are the ones who can add new questions and new topics to the system. The server part of the application was implemented in Node.js, while the user interface was developed using the React JavaScript library.
|
653 |
|
1 |
|a Pythonko
|a Python
|a web-aplikacija
|a učenje
|a programiranje
|a kviz
|a Node.js
|a React
|
653 |
|
1 |
|a Pyhtonko
|a Python
|a web application
|a learning
|a programming
|a quiz
|a Node.js
|a React
|
700 |
1 |
|
|a Botički, Ivica
|4 ths
|9 31998
|
942 |
|
|
|c Z
|
999 |
|
|
|c 51636
|d 51636
|