|
|
|
|
LEADER |
22701nas 2202137 ia4500 |
001 |
ZAG01000073818 |
003 |
HR-ZaZAG |
005 |
20100906 |
008 |
990907c19989999ci gr|p r 0 b|hrv d |
015 |
|
|
|a HS98-0073
|2 HR
|
015 |
|
|
|a HS01-0094
|2 HR
|
015 |
|
|
|a HS03-0077
|2 HR
|
015 |
|
|
|a HS02-0082
|2 HR
|
022 |
|
|
|a 1332-0742
|
035 |
|
|
|a (HR-ZaZAG)000073818
|
035 |
|
|
|9 (HR-ZaFFD)101010074
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFFD
|b hrv
|c HR-ZaFFD
|e ppiak
|
080 |
|
|
|a 159.9
|
210 |
1 |
|
|a Psihol. teme
|
222 |
|
0 |
|a Psihologijske teme
|
245 |
0 |
0 |
|a Psihologijske teme :
|b psihologijski godišnjak = [Psychological themes : annual review of psychology] /
|c [glavni i odgovorni urednik, editor Svjetlana Kolić-Vehovec].
|
260 |
|
|
|a Rijeka :
|b Filozofski fakultet Sveučilišta, Odsjek za psihologiju,
|c 1998- .
|
300 |
|
|
|c 30 cm.
|
310 |
|
|
|a Dvogodišnje
|
362 |
0 |
|
|a Br.6/7=1997/98(prosinac 1998) , br.8/9=1999/2000[2001]- .
|
500 |
|
|
|a Ne izlazi 1999-2000
|
500 |
|
|
|a Opis prema br.11(2002)
|
555 |
|
|
|a Summaries
|
700 |
1 |
|
|a Hudek-Knežević, Jasna
|4 edt
|
780 |
|
|
|t Godišnjak Odsjeka za psihologiju =
|x 1330-9706
|
886 |
0 |
|
|2 unimarc
|b 01477nas1 2200373 45
|
OWN |
|
|
|a FFDI
|
SRC |
|
|
|a FFDI
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000574413
|m U: Psihologijske teme
|n Doprinos percepcije roditeljskog ponašanja, rizičnosti braće/sestara i vršnjaka te internaliziranih problema društveno neprihvatljivom ponašanju mladića /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000574435
|m U: Psihologijske teme
|n Uloga nekih obiteljskih čimbenika u pojavi nasilja među djecom /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000574527
|m U: Psihologijske teme
|n Osobne i obiteljske odrednice emocionalne regulacije mlađih adolescenata /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000574528
|m U: Psihologijske teme
|n Izvori stresa u radu nastavnika u visokom obrazovanju /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000574529
|m U: Psihologijske teme
|n Razlike u ljubomori između muškaraca i žena : provjera evolucijske hipoteze i hipoteze uvjerenja /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000574530
|m U: Psihologijske teme
|n Utjecaj alkohola na učinak u zadatku sljepoće zbog nepažnje u simuliranoj situaciji vožnje automobila /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000574531
|m U: Psihologijske teme
|n Povezanost rizičnih i zaštitnih faktora s prilagodbom roditelja djece koja boluju od cerebralne paralize /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000574533
|m U: Psihologijske teme
|n Obiteljske i psihosocijalne odrednice vršnjačkoga nasilja među mladima /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000574536
|m U: Psihologijske teme
|n Što se skriva iza pojma "perfekcionizam"? : povijest proučavanja i pregled različitih konceptualizacija perfekcionizma /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000574537
|m U: Psihologijske teme
|n Effects of existential issues training on marital communication among Iranian women /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000574538
|m U: Psihologijske teme
|n Uloga formalne strukture i izvedbene zahtjevnosti glazbenoga djela kod upamćivanja notnoga teksta : studija slučaja /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000574539
|m U: Psihologijske teme
|n Osjećaj koherentnosti i tjelesno zdravlje /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000574540
|m U: Psihologijske teme
|n Usporedba rezultata transverzalnoga i longitudinalnoga pristupa procjeni razvoja samoregulacije u ranoj adolescenciji /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000574541
|m U: Psihologijske teme
|n Povezanost ispitne anksioznosti s perfekcionizmom /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000574543
|m U: Psihologijske teme
|n Zdravstvene teškoće i izvori zabrinutosti adolescenata tijekom prilagodbe na srednju školu /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000574546
|m U: Psihologijske teme
|n Pristupi procjeni teorije uma u dojenačkoj i predškolskoj dobi /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000574545
|m U: Psihologijske teme
|n Potreba za emocijama : doprinos valjanosti i efikasnijem mjerenju /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000574554
|m U: Psihologijske teme
|n Global organizational psychology : internationalizing the training curriculum /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000574556
|m U: Psihologijske teme
|n An update on the diversity : validity dilemma in personnel selection : a review /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000574558
|m U: Psihologijske teme
|n The influence of economic and social factors on the choice of search procedures used by third party recruiters /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000574560
|m U: Psihologijske teme
|n The effects of faking on the construct validity of personality questionnaires : a direct faking measure approach /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000574562
|m U: Psihologijske teme
|n Effects of personality on social network disclosure : do emotionally intelligent individuals post inappropriate content? /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000574563
|m U: Psihologijske teme
|n The structure of hardiness, its measurement invariance across gender and relationships with personality traits and mental health outcomes /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000574564
|m U: Psihologijske teme
|n Fairness perceptions and job satisfaction as mediators of the relationship between leadership style and organizational commitment /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000574565
|m U: Psihologijske teme
|n Social identity : clarifying its dimensions across cultures /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000574566
|m U: Psihologijske teme
|n National cultures and human development index /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000578056
|m U: Psihologijske teme
|n Osobni, obiteljski i okolinski prediktori školskoga uspjeha : provjera moderatorske uloge odrastanja u ratom različito pogođenim područjima Hrvatske /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000578059
|m U: Psihologijske teme
|n Efekti anksioznosti i depresivnosti na prepoznavanje emocionalnih izraza lica /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000578062
|m U: Psihologijske teme
|n Uloga socijalne anksioznosti, samootvaranja i doživljavanja pozitivnih emocija u objašnjenju kvalitete prijateljskih odnosa kod studenata /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000578064
|m U: Psihologijske teme
|n Privrženost u adolescenciji : odnos kvalitete, stilova i dimenzija privrženosti : usporedba djevojaka i mladića /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000578066
|m U: Psihologijske teme
|n Motivacijska uvjerenja i strategije samoregulacije u kontekstu modela samoreguliranoga učenja /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000578067
|m U: Psihologijske teme
|n Bolje je gore? : Utjecaj prostornih odnosa na brzinu evaluacije i dosjećanje afektivno obojanih informacija /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000578068
|m U: Psihologijske teme
|n Orientations to happiness, subjective well-being and life goals /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000590023
|m U: Psihologijske teme
|n Sexual jealousy /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000590024
|m U: Psihologijske teme
|n Children’s play as a context for managing physiological arousal and learning emotion regulation /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000590025
|m U: Psihologijske teme
|n Modulation of emotion by cognitive activity /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000590026
|m U: Psihologijske teme
|n Disentangling fear and anxiety in self-reported responses to situational scripts /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000590027
|m U: Psihologijske teme
|n Education and the attribution of emotion to facial expressions /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000590028
|m U: Psihologijske teme
|n Happy face superiority effect in change detection paradigm /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000590029
|m U: Psihologijske teme
|n Age-related differences in sensitivity to emotional facial stimuli but age-independent association between arousal ratings and visual search efficiency /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000590030
|m U: Psihologijske teme
|n Swearing : a biopsychosocial perspective /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000590031
|m U: Psihologijske teme
|n Music influences ratings of the affect of visual stimuli /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000590032
|m U: Psihologijske teme
|n Big five personality traits, cognitive appraisals and emotion regulation strategies as predictors of achievement emotions /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000590033
|m U: Psihologijske teme
|n "Moody blues" : affect interpretation of infant facial expressions and negative affect in mothers of preterm and term infants /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000590034
|m U: Psihologijske teme
|n Monsters and growling dogs : a dual-source theory of the child's concept of fear /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000621698
|m U: Psihologijske teme
|n Faktorska struktura, psihometrijske karakteristike i kritična vrijednost hrvatskoga prijevoda CORE-OM upitnika
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000621705
|m U: Psihologijske teme
|n Fokus kvantifikatora u hrvatskom jeziku na zadatku nadopunjavanja rečenica
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000621706
|m U: Psihologijske teme
|n Provjera dimenzionalnosti konstrukta pravednosti u organizacijskom kontekstu
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000621592
|m U: Psihologijske teme
|n High school students' adaptation of task definitions, goals and plans to task complexity : the impact of epistemic beliefs
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000621593
|m U: Psihologijske teme
|n Examining change in metacognitive knowledge and metacognitive control during motor learning : what can be learned by combining methodological approaches?
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000621594
|m U: Psihologijske teme
|n Development of metacognitive knowledge of reading strategies and attitudes toward reading in early adolescence : the effect on reading comprehension
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000621595
|m U: Psihologijske teme
|n Assessing developmental differences in metacognitive skills with computer logfiles : gender by age interactions
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000621596
|m U: Psihologijske teme
|n Metacognitive knowledge in relation to inquiry skills and knowledge acquisition within a computer-supported inquiry learning environment
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000621753
|m U: Psihologijske teme
|n Psychometric properties of the Polish version of the social and emotional loneliness scale for adults (SELSA-S)
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000621756
|m U: Psihologijske teme
|n Odnos opće mentalne sposobnosti, osobina ličnosti i transformacijskog stila rukovođenja : uloga izvora procjene
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000621755
|m U: Psihologijske teme
|n Mehanizmi afektivne pripremljenosti i individualne razlike u automatskom procesiranju
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000621757
|m U: Psihologijske teme
|n Different perspectives on emotion regulation and its efficiency
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000621758
|m U: Psihologijske teme
|n Odrednice zadovoljstva životom kod adolescenata
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000621760
|m U: Psihologijske teme
|n Interes, učenje i postignuće
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000621759
|m U: Psihologijske teme
|n Teorijski i metodološki pristupi kategorijalnom učenju
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000621602
|m U: Psihologijske teme
|n Metacognitive judgments and syllogistic reasoning
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000621605
|m U: Psihologijske teme
|n Neuroimaging evidence of comprehension monitoring
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000621591
|m U: Psihologijske teme
|n How does metacognition contribute to the regulation of learning? : an integrative approach
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000621693
|m U: Psihologijske teme
|n The factor structure of the polish-language version of the romantic beliefs scale
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000621692
|m U: Psihologijske teme
|n Pregled kognitivnih i motivacijskih čimbenika pisanja
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000621694
|m U: Psihologijske teme
|n Factor structure and validity of the body parts satisfaction scale : results from the 1972 Psychology today survey
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000621696
|m U: Psihologijske teme
|n An evolved psychological structure for dealing, food sharing, and mathematical division
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000640266
|m U: Psihologijske teme
|n A good child is a calm child : mothers' social status, maternal conceptions of proper demeanor, and stranger anxiety in one-year old Cameroonian Nso children
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000640268
|m U: Psihologijske teme
|n Attachment and emotion in middle childhood and adolescence
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000640270
|m U: Psihologijske teme
|n Maternal attachment and children's emotional and cognitive competences
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000640405
|m U: Psihologijske teme
|n An attachment theoretical framework for understanding personality disorders : developmental, neuroscience and psychotherapeutic considerations
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000640408
|m U: Psihologijske teme
|n Parental attachment anxiety and avoidance predicting child's anxiety and academic efficacy in middle childhood
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000640431
|m U: Psihologijske teme
|n Attachment to parents and depressive symptoms in college students : the mediating role of initial emotional adjustment and psychological needs
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000640435
|m U: Psihologijske teme
|n Age differences in effects of family structure and quality on attachment to family and romantic partners
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000640279
|m U: Psihologijske teme
|n Priming the secure attachment schema : effects on emotion information processing
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000640537
|m U: Psihologijske teme
|n Uloga dobi, spola i obrazovanja u brzini procesiranja informacija
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000640539
|m U: Psihologijske teme
|n To bike or not to bike? : application of the theory of planned behavior in predicting bicycle commuting among students in Zagreb
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000640540
|m U: Psihologijske teme
|n Obsessive compulsive personality disorder as an adaptive anachronism : the operation of phylogenetic inertia upon obsessive populations in Western modernity
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000640541
|m U: Psihologijske teme
|n Disentangling the overlap between employee engagement and passion
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000640544
|m U: Psihologijske teme
|n Sveci i superheroji ili općenito savršeni : provjera mogućnosti odvajanja egoističkoga od moralističkoga socijalno poželjnoga odgovaranja
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000640546
|m U: Psihologijske teme
|n Osobine ličnosti i motivi za volontiranje
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000640563
|m U: Psihologijske teme
|n Mjere osjetljivosti bihevioralnoga inhibicijskog i aktivacijskoga sustava kao prediktori dimenzija petofaktorskoga modela ličnosti
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000640564
|m U: Psihologijske teme
|n Situacijske i osobinske odrednice doživljaja zanesenosti u svakodnevnom životu
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000658183
|m U: Psihologijske teme
|n Struktura i prediktori samoprocjene kreativnosti kod srednjoškolaca
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000658180
|m U: Psihologijske teme
|n Faktorska struktura i validacija upitnika Dimenzionalna procjena osobina ličnosti (DiPOL) za adolescente
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000658184
|m U: Psihologijske teme
|n Razvoj i validacija Upitnika znanja i rizičnog ponašanja korisnika informacijskog sustava (UZPK)
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000658195
|m U: Psihologijske teme
|n Odnos sekstinga sa seksualno rizičnim ponašanjem i nekim psihosocijalnim čimbenicima
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000658197
|m U: Psihologijske teme
|n Respiratorna sinusna aritmija i emocionalno reagiranje
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000658200
|m U: Psihologijske teme
|n Akademske i socijalne odrednice općeg zadovoljstva školom
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000658202
|m U: Psihologijske teme
|n Učinkovitost psihološkog savjetovanja studenata riječkog Sveučilišta
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000658245
|m U: Psihologijske teme
|n Teorijski i metodološki aspekti istraživanja klime pravednosti u organizacijskom kontekstu
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000658247
|m U: Psihologijske teme
|n Ciljne orijentacije studenata i prilagodba na studij
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000073819
|m U: Psihologijske teme
|n Povezanost sastavnica identiteta, svjesnosti o sebi i samomotrenja
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000073820
|m U: Psihologijske teme
|n Utvrđivanje povezanosti i temeljne strukture nekoliko aspekata socijalne evaluacije
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000073821
|m U: Psihologijske teme
|n Skala emocionalne regulacije i kontrole (ERIK)
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000073822
|m U: Psihologijske teme
|n Procjena kognitivnog statusa pacijenata s demencijom
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000073823
|m U: Psihologijske teme
|n Problemi u ponašanju predškolske djece prema procjeni roditelja i odgojitelja
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000073817
|m U: Psihologijske teme
|n Priroda kreativnosti
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539803
|m U: Psihologijske teme
|n Socijalna i ispitna anksioznost te percepcija samoefikasnosti kao prediktori ishoda ispitne situacije
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539853
|m Psihologijske teme
|n Teorije i istraživanja predrasuda u dječjoj dobi /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539788
|m U: Psihologijske teme
|n Leisure sickness
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539789
|m U: Psihologijske teme
|n Anxiety in children with headaches
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539790
|m U: Psihologijske teme
|n The importance of multi-level theoretical integration in biopsychosocial research
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539791
|m U: Psihologijske teme
|n What the heart says to the brain (and vice versa) and why we should listen
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539792
|m U: Psihologijske teme
|n Sivik psychosomaticism test and test of operational style - construct validity
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539793
|m U: Psihologijske teme
|n The subjective quality of life (SQOL) in gastroenterological patients
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539796
|m U: Psihologijske teme
|n Public health burden of chronic stress in a transforming society
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539795
|m U: Psihologijske teme
|n Crying and Health
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539797
|m U: Psihologijske teme
|n Relations between dispositional expressivity and physiological changes during acute positive and negative affect
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539801
|m U: Psihologijske teme
|n Automatske misli kod učenja i ispitna anksioznost kao odrednice subjektivnoga i objektivnoga akademskog postignuća studenata
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539805
|m U: Psihologijske teme
|n Poremećaji hranjenja i internet
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539806
|m U: Psihologijske teme
|n Konstrukcija i empirijska provjera upitnika poduzetničkih sklonosti
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539808
|m U: Psihologijske teme
|n Odnos crta ličnosti i sposobnosti s profesionalnim interesima
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539809
|m U: Psihologijske teme
|n Socijalno poželjno odgovaranje, ličnost i inteligencija u selekcijskoj situaciji
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539811
|m U: Psihologijske teme
|n Školski stres i neka obilježja ličnosti kao prediktori suicidalnosti adolescenata
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539818
|m U: Psihologijske teme
|n Teorije dinamičkih sustava kao metateorijski okvir za istraživanja ličnosti
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539820
|m U: Psihologijske teme
|n Procesni pristup pisanju kao oblikovanju teksta
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539826
|m Psihologijske teme
|n Prikaz metodoloških i analitičkih pristupa u mikrorazvojnim istraživanjima /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539828
|m Psihologijske teme
|n Fears in adolescence /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539830
|m Psihologijske teme
|n Hemisferna lateralizacija u procjeni koordinatnih i kategorijalnih prostornih odnosa /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539840
|m Psihologijske teme
|n Students' social behaviour in relation to their academic achievement in primary and secondary school : teacher’s perspective /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539844
|m Psihologijske teme
|n Povezanost osobina ličnosti s bračnom kvalitetom i izraženošću psihičkih simptoma kod bračnih partnera /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539848
|m Psihologijske teme
|n Različiti aspekti poznavanja rječnika i razumijevanje teksta kod učenika osnovne škole /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539851
|m Psihologijske teme
|n Uloga metakognitivnih vjerovanja, automatskih misli za vrijeme učenja i atribucija uspjeha u objašnjenju ispitne anksioznosti i akademskoga uspjeha studenata /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539857
|m Psihologijske teme
|n Odnos bazičnih vjerovanja o ljudskoj prirodi s usamljenošću, preferiranom samoćom i zadovoljstvom socijalnim odnosima u odrasloj dobi /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539859
|m Psihologijske teme
|n Test implicitnih asocijacija u ispitivanju samopoštovanja /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539862
|m Psihologijske teme
|n The promise of positive psychology /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539864
|m Psihologijske teme
|n Well-being on planet Earth /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539866
|m Psihologijske teme
|n World Database of Happiness : tool for dealing with the 'Data-Deluge' /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539814
|m U: Psihologijske teme
|n Antecedents and consequences of agentic and communal stressful life events in adolescence /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539890
|m Psihologijske teme
|n The contributions of positive and negative affect to emotional well-being /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539891
|m Psihologijske teme
|n Providing the scientific backbone for positive psychology : a multi-level conception of human thriving /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539892
|m Psihologijske teme
|n Optimal experience and meaning: which relationship? /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539893
|m Psihologijske teme
|n Origins of purpose in life : refining our understanding of a life well lived /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539894
|m Psihologijske teme
|n Life goals and well-being : Are extrinsic aspirations always detrimental to well-being? /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539895
|m Psihologijske teme
|n Growth following adversity : positive psychological perspectives on posttraumatic stress /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539896
|m Psihologijske teme
|n Happy and unhappy competitors : What makes the difference? /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539910
|m Psihologijske teme
|n Simptomi depresivnosti i samoorijentirane kognicije /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539908
|m Psihologijske teme
|n Spolne razlike u atribucijama negativnih i pozitivnih događaja te depresivnim simptomima /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539927
|m Psihologijske teme
|n Osnovni teorijski pristupi i metodologija istraživanja generativnosti /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539916
|m Psihologijske teme
|n Povezanost između glazbenih preferencija, sociodemografskih značajki i osobina ličnosti iz petfaktorskoga modela /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539918
|m Psihologijske teme
|n Stres kod nastavnika u visokom obrazovanju /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539919
|m Psihologijske teme
|n Izvršne funkcije i teorija uma kod osoba s poremećajem iz autističnoga spektra /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539924
|m Psihologijske teme
|n Kad u matematici "više" zapravo znači "manje" : analiza uspješnosti u rješavanju problemskih zadataka usporedbe /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539931
|m Psihologijske teme
|n Nadgledanje razumijevanja narativnoga i ekspozitornoga teksta : odnos između apsolutne i relativne točnosti metakognitivnih procjena /
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000539932
|m Psihologijske teme
|n Cognitive function and depression in elderly people /
|