Etički izazovi globalnom marketingu
Marketinška etika se općenito može promatrati kao pridržavanje principa, vrijednosti i standarda marketinške struke. Ti etički zahtjevi idu dalje od zahtjeva zakonske regulative i tiču se svih poslovnih odluka, postupaka i aktivnosti. Svaka tvrtka danas se nalazi na globalnom tržištu prvenstveno zbo...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000501804 |
---|---|
Matična publikacija: |
Obnovljeni život 64 (2009), 1 ; str. 33-51 |
Glavni autor: | Martinović, Maja (-) |
Ostali autori: | Jurković-Majić, Olivera (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
Obnovljeni život |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru: