Etički izazovi globalnom marketingu

Marketinška etika se općenito može promatrati kao pridržavanje principa, vrijednosti i standarda marketinške struke. Ti etički zahtjevi idu dalje od zahtjeva zakonske regulative i tiču se svih poslovnih odluka, postupaka i aktivnosti. Svaka tvrtka danas se nalazi na globalnom tržištu prvenstveno zbo...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000501804
Matična publikacija: Obnovljeni život
64 (2009), 1 ; str. 33-51
Glavni autor: Martinović, Maja (-)
Ostali autori: Jurković-Majić, Olivera (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: Obnovljeni život

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

Obnovljeni život