Masovni mediji kao subjekti manipulacije
Autorica razmatra ulogu masovnih medija u modernome društvu, osobito u svjetlu očitog trenda uredničkog uvrštavanja negativnih, loših događaja u sam vrh novinarskih vijesti. Je li neodgovorno novinarstvo, koje u središtu svoje ideje ima dobru zaradu od prodaje postignute senzacionalističkim, nerijet...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000501833/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Obnovljeni život 64 (2009), 4 ; str. 531-544 |
Glavni autor: | Burić, Jasna (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
Obnovljeni život |
APA stil citiranja
Burić, J. (2009). Masovni mediji kao subjekti manipulacije: Masovni mediji kao subjekti manipulacije : etičke vrijednosti nasuprot "trendovskoj tržišnoj kulturi" manipuliranja nasiljem, nesrećama i zločinima. Obnovljeni život, p. 4.
Chicago stil citiranjaBurić, Jasna. "Masovni mediji kao subjekti manipulacije: Masovni mediji kao subjekti manipulacije : etičke vrijednosti nasuprot "trendovskoj tržišnoj kulturi" manipuliranja nasiljem, nesrećama i zločinima." 2009: 4.
MLA stil citiranjaBurić, Jasna. "Masovni mediji kao subjekti manipulacije: Masovni mediji kao subjekti manipulacije : etičke vrijednosti nasuprot "trendovskoj tržišnoj kulturi" manipuliranja nasiljem, nesrećama i zločinima." 2009: 4.