Elektronička trgovina u malim i srednjim poduzećima Republike Hrvatske

Brzi napredak informacijsko-komunikacijske tehnologije, rasprostranjenost računalnih mreža i sve šira upotreba interneta temelj su nove industrijske revolucije. Pritom elektronička trgovina predstavlja novu mogućnost stjecanja konkurentskih prednosti na svjetskom tržištu posebno malim i srednjim pod...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000507605/Details
Matična publikacija: Ekonomski vjesnik
22 (2009), 2 ; str. 266-281
Glavni autor: Bezić, Heri (-)
Ostali autori: Gašparini, Astra (-), Bagarić, Lidija
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: Ekonomski vjesnik
LEADER 02528naa a2200349 i 4500
001 ZAG01000507605
003 HR-ZaZAG
005 20110829091317.0
007 ta
008 101201s2009 ci | |||| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000750630 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |d HR-ZaFFD  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
100 1 |a Bezić, Heri 
245 1 0 |a Elektronička trgovina u malim i srednjim poduzećima Republike Hrvatske /  |c Heri Bezić, Astra Gašparini, Lidija Bagarić. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: 11 jed 
504 |a Summary 
520 |a Brzi napredak informacijsko-komunikacijske tehnologije, rasprostranjenost računalnih mreža i sve šira upotreba interneta temelj su nove industrijske revolucije. Pritom elektronička trgovina predstavlja novu mogućnost stjecanja konkurentskih prednosti na svjetskom tržištu posebno malim i srednjim poduzećima. Kako bi se utvrdio trenutni stupanj elektroničke spremnosti i elektroničkog intenziteta primjene elektroničke trgovine u malim i srednjim poduzećima u Republici Hrvatskoj, provedeno je istraživanje na uzorku mikro, malih i srednjih poduzeća na nacionalnoj razini. Iako prihvaćanje internetskih tehnologija i uvođenje elektroničke trgovine osigurava malim i srednjim poduzećima da se natječu na svjetskom tržištu s velikim poduzećima te efkasno utječu na svoj poslovni rast i razvoj, analiza rezultata provedenog istraživanja pokazala je da hrvatska mikro, mala i srednja poduzeća unatoč relativno visokoj razini elektroničke spremnosti i implementacije suvremenih informacijsko-komunikacijskih tehnologija, nisu sklona njihovoj primjeni u svakodnevnom poslovanju. Kako bi se utjecalo na širu primjenu elektroničke trgovine općenito, potrebno je osmisliti sveobuhvatan model za uklanjanje prepreka uvođenju i širenju primjene elektroničke trgovine 
700 1 |a Gašparini, Astra 
700 1 |a Bagarić, Lidija 
773 0 |t Ekonomski vjesnik  |x 0353-359X  |g 22 (2009), 2 ; str. 266-281 
981 |b B11/09 
998 |a dalo101201 
LKR |a ANA  |b 75815  |l ZAG01  |m Elektronička trgovina u malim i srednjim poduzećima Republike Hrvatske /  |n Ekonomski vjesnik 
OWN |a FFDI 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/ekonomskivjesnik  |y Ekonomski vjesnik 
PLK |a UP  |l ZAG01  |b 000075815  |m Elektronička trgovina u malim i srednjim poduzećima Republike Hrvatske /  |n Ekonomski vjesnik