Metaforički jezik u filozofiji brendiranja

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000507652/Details
Matična publikacija: Ekonomski vjesnik
23 (2010), 2 ; str. 483-492
Glavni autor: Hocenski-Dreiseidl, Mirna (-)
Ostali autori: Papa, Dubravka, prevoditeljica (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: Sažetak
LEADER 01128naa a2200325 i 4500
001 ZAG01000507652
003 HR-ZaZAG
005 20110830095412.0
007 ta
008 110406s2010 ci | |||| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000764734 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |d HR-ZaFFD  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
100 1 |a Hocenski-Dreiseidl, Mirna 
245 1 0 |a Metaforički jezik u filozofiji brendiranja /  |c Mirna Hocenski Dreiseidl, Dubravka Papa. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bilješke uz tekst ; bibliografija: 14 jed. 
504 |a Summary 
700 1 |a Papa, Dubravka,  |c prevoditeljica 
773 0 |t Ekonomski vjesnik  |x 0353-359X  |g 23 (2010), 2 ; str. 483-492 
981 |b B01/10 
998 |a rado110406 
LKR |a ANA  |b 75815  |l ZAG01  |m Metaforički jezik u filozofiji brendiranja /  |n Ekonomski vjesnik 
OWN |a FFDI 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=95158  |y Sažetak 
PLK |a UP  |l ZAG01  |b 000075815  |m Metaforički jezik u filozofiji brendiranja /  |n Ekonomski vjesnik