Etički odnosi s javnostima u funkciji socijalne konekcije i društvene odgovornosti modernih organizacija

Koncept etičkog (društveno odgovornog) postojanja suvremene organizacije, koji se danas izvodi kroz samohvaljeno (objavljeno) pokroviteljstvo i donaciju usmjerenu prema jakim emocionalnim i simboličnim učincima prezentacije, mora se promijeniti u koncept korporativne društvene odgovornosti u kojoj ć...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000533216
Matična publikacija: Medianali
3 (2009), 5 ; str. 131-142
Glavni autor: Kurtić, Najil (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: Medianali

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

Medianali